Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7753051 - 3 , fax. 22 7753889
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury
ul. Paderewskiego 6 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 7753051 - 3, fax. 22 7753889
REGON: 01305805000020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. wzrbndm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostki progowe podsektora rządowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenia - Nowy Dwór Maz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń do wykonania systemu bezpieczeństwa. Zakres dostawy ujęty jest w przedmiocie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3.Nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5.Zrealizowali w ostatnich trzech latach co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca udokumentuje wykonanie dostaw o wartości min. 200 000,00 PLN każda. 6.Posiadają polisę OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 300 000,00 PLN. 7.Posiadają zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. 8.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. 7) Wykaz wykonanych dostaw/usług (co najmniej dwie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 300 000 PLN. 9) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych - atesty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wzrbndm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SVA/NDM/4620-80/16 - Dostawa kamer cyfrowych CCTV na budowie strzelnicy garnizonowej w Elblągu
Dodano: 2016-07-27 - SVA/NDM/4620-81/16 - Dostawa kamer cyfrowych CCTV na budowie strzelnicy garnizonowej w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie
Dodano: 2016-03-30 - system sygnalizacji włamania i napadu
Dodano: 2015-10-28 - Wykonanie usługi montażu systemu kontroli dostępu dla Dowództwa Operacyjnego RSZ w obiekcie Radiowa 2
Dodano: 2015-10-23 - Serwis systemów zabezpieczających w obiektach NBP
Dodano: 2015-10-15 - Serwis systemów zabezpieczających w obiektach NBP
Dodano: 2015-08-27 - Wymiana central alarmowych wraz z niezbędnymi podzespołami oraz aktualizacja oprogramowania wizualizacji stanów alarmowych w obiekcie DGW w kw 3598 przy Pl. Piłsudskiego 4 w Warszawie.
Dodano: 2015-08-05 - Serwis systemów zabezpieczających w obiektach NBP
Dodano: 2015-03-25 - Modernizacja i wymiana systemu sygnalizacji pożarowej w budynku biura AMW
Dodano: 2014-11-06