Jednostka Wojskowa 2420 ogłasza przetarg
- Adres: 00-904 Warszawa, ul. 29 Listopada 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6891532 , fax. 022 6891404
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2420
ul. 29 Listopada 1 1
00-904 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6891532, fax. 022 6891404
REGON: 01028052300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa urządzeń medycznych (zestawu do radiowizjografii, endometru stomatologicznego) razem z montażem oraz przeszkoleniem wyznaczonych pracowników z obsługi dla Ambulatorium JW. 2420 spr - 25/2009/Sł.zdr. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa urządzeń medycznych (zestawu do radiowizjografii, endometru stomatologicznego) razem z montażem oraz przeszkoleniem wyznaczonych pracowników z obsługi dla Ambulatorium JW. 2420 szczegółowo opisanych w siwz. Wielkość zamówienia do 133000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331242100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń, dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 1pkt. 1) i pkt. 2) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, Zamawiający żąda, w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty 3) Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie jedynie urządzenia z wyposażeniem dopuszczonym do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.), oraz o przedłożeniu na żądanie Zamawiającego wpisu do rejestru wyrobów medycznych, a dla produktu wprowadzanego po raz pierwszy na rynek polski - znaków CE i deklaracji zgodności ze znakiem CE (zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych); 4) oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznego sprzętu radiologicznego - 2 pakiety.
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa zestawu MitraClip
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa neuroradiologicznego specjalistycznego sprzętu do embolizacji
Dodano: 2015-10-09 - DOSTAWA WKŁADÓW DO STRZYKAWEK AUTOMATYCZNYCH ORAZ ZŁĄCZY NISKOCIŚNIENIOWYCH DO TOMOGRAFU, REZONANSU MAGNETYCZNEGO i ANGIOGRAFU DLA POTRZEB MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o. o.
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa stentów radiologicznych do embolizacji tętniaków mózgu
Dodano: 2015-01-29 - Dostawa neuroradiologicznego sprzętu specjalistycznego do embolizacji tętniaków mózgu
Dodano: 2014-10-28 - Dostawa filmów do zdjęć rentgenowskich, kopert do przechowywania zdjęć rentgenowskich, wywoływacza i utrawlacza do zdjęć RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakłądu Opieki Zdrowotnej Miekskiego Osrodka Zdrowia w Zielonce ul. Mickiewicza 18
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa zestawów do nakłucia naczyń - 2 pakiety
Dodano: 2014-04-18 - Materiały do badań radiologicznych
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa specjalistycznego sprzętu neuroradiologicznego do embolizacji tętniaków mózgu
Dodano: 2014-02-27