Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do zabaw ruchowych i tematycznych dla placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Duczkach

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
    REGON: 01326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do zabaw ruchowych i tematycznych dla placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Duczkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń ruchowych i tematycznych dla placu zabaw (wykaz urządzeń w Zał. 1A do SIWZ) przy Szkole Podstawowej w Duczkach, w oparciu o Projekt zagospodarowania terenu wykonany przez mgr inż arch Aleksandrę Zdziebko - stanowiący Zał. 1B do SWIZ. Zaprojektowane urządzenia to: 1. ścinaka Aztec V4 - 1 szt 2. lokomotywa z podestem - 1 szt 3. wagonik otwarty - 1 szt 4. wagonik zamknięty - 1 szt 5. karuzela tajfun - 1 szt 6. huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt 7. huśtawka wahadłowa Bocianie Gniazdo - 1 szt 8. huśtawka wagowa Ważka - 1 szt 9. huśtawka sprężynowa Tuba - 1 szt 10. huśtawka sprężynowa Kiwak - auto - 1 szt Urządzenia towarzyszące: 11. regulamin placu zabaw - 1 szt 12. ławki z oparciem - 4 szt 13.kosze na śmieci - 2 szt Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń oraz złożenie ich miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wszystkie elementy urządzeń wyposażenia placu zabaw muszą być opakowane i oznaczone. Ze względu na montaż urządzeń w 2010 roku wykonawca zobowiąże się do pełnienia nadzoru nad montażem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 1 400,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostaw wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.)- Zał. nr 3 do SIWZ; 4. dokument potwierdzający, że wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw będące przedmiotem zamówienia spełniają postanowienia normy PN-EN 1176 od 1 do 7 tj. posiadają certyfikaty zgodności z wymienioną normą. W celu potwierdzenia należy załączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach