Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu ogłasza przetarg
- Adres: 02042 Warszawa, ul. Mochnackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 118 102 , fax. 223 118 118
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
ul. Mochnackiego 10
02042 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 118 102, fax. 223 118 118
REGON: 1169209600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ifps.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: INSTYTUT BADAWCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzeń do diagnostyki refluksu krtaniowo – gardłowego u dorosłych i dzieci - 2 zestawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestaw pomiarowy zawierający : Odbiornik Nadajnik Program do analizy danych ( Measurement System) Fiolki kalibracyjne Fiolki nawilżające Zestaw do kalibracji Pokrowiec odbiornika Pokrowiec nadajnika Karta pamięci SD Czytnik karty pamięci SD Baterie transmitera Baterie AA - Alkaliczne Oprogramowanie DataView Elektroniczna Instrukcja Użytkownika Laptop dedykowany do obróbki danych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia bezpieczeństwa jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty wymagane przepisami prawa wystawione przez uprawnione jednostki. Zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2016 r. poz.1126), w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić powyższe kopią właściwego dokumentu, przez złożenie oświadczenia (warunki przedmiotowe): a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych) – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2d – jeżeli dotyczy. b) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np. znak CE, Deklarację Zgodności, niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty) – stosownie do klasy wyrobu – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2e do SIWZ – jeżeli nie dotyczy, Wykonawca załączy Oświadczenie z adnotacją „NIE DOTYCZY”. c) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia nie podlega ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2f – jeżeli dotyczy. d) Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów / parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu ergospirometrycznego do testów wysiłkowych z videonasopharyngoskopem i pulsoksymetrem do diagnostyki hipoksemii wysiłkowej
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa systemu ergospirometrycznego do testów wysiłkowych z videonasopharyngoskopem i pulsoksymetrem do diagnostyki hipoksemii wysiłkowej
Dodano: 2023-11-30 - Zapytanie ofertowe nr 138/2021 na Dostawę analizatora diagnostycznego w kierunku wykrywania patogenów infekcyjnych
Dodano: 2021-11-15 - Lampa diagnostyczna GS-300.
Dodano: 2021-02-03 - Zakup aparatu USG. Umowa zostaje zawarta z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. poz.1843 oraz z 2020 r. poz. 288) w zakresie trybu, a przy uwzględnieniu: a) art. 6 Ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz.U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568, 695, 875, 1086 ); b) art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 roku o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i innych chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. Z 2019 r. poz. 1239, 1495, z 2020 r. poz. 284, 322, 374 i 567,875).
Dodano: 2021-01-27 - „Kształcenie zawodowe na wysokim poziomie”- zakup i dostawa sprzętu do pracowni mechanik pojazdów samochodowych oraz sprzętu ICT
Dodano: 2020-04-24 - DOSTAWA APARATU DO BADAŃ ELEKTROFIZJOLOGICZNYCH NARZĄDU WZROKU WRAZ Z DRUKARKĄ
Dodano: 2020-03-13 - DOSTAWA AUTOKERATOREFRAKTOMETRU ZE STOLIKIEM ELEKTRYCZNYM
Dodano: 2020-01-22 - DOSTAWA FUNDUSKAMERY CYFROWEJ ZE STOLIKIEM ELEKTRYCZNYM
Dodano: 2020-01-14 - DOSTAWA PERYMETRU Z DRUKARKĄ I STOLIKIEM ELEKTROMOTORYCZNYM
Dodano: 2019-12-19