Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Uniejów w zakresie dwóch zadań częściowych polegających na Budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej w Uniejowie.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Polna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Uniejów w zakresie dwóch zadań częściowych polegających na Budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Kościelnej w Uniejowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą Budowa sieci wodociągowej w ul. Kościelnej w Uniejowie (część 3.2 e) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w Uniejowie w ul. Kościelnej (część 3.1 i ) realizowane w ramach projektu inwestycyjnego pod nazwą Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Uniejów. Opis przedmiotu zamówienia dla przedmiotowego zadania sporządzono w formie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie; 2. Opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania dla niej akceptacji Zamawiającego, wykonanej w zakresie i skali ustalonej z Zamawiającym, ujmującej wszystkie zmiany wprowadzone realizacją zamówienia, w tym zawierającą inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów, sieci i instalacji wraz z połączeniami obiektowymi; oraz spisu dostarczonych elementów wyposażenia instalacyjnego – szczegóły dotyczące dokumentacji powykonawczej wskazano w załączniku Nr 3 Wytyczne wykonawcze. 3. Opracowania projektu organizacji ruchu w wymaganym zakresie oraz uzgodnienia realizacji robót z zarządcami dróg w oparciu o posiadane przez Zamawiającego zezwolenia, deklaracje etc. wraz z zapewnieniem ciągłości uprawnień gwarancji i/lub rękojmi w obszarach na których gwarancja i/lub rękojmia z uprzednio realizowanych zadań zarządców dróg pozostaje w mocy. 4. Wprowadzenia organizacji ruchu drogowego, w zakresie wymaganym dla przedmiotowej inwestycji oraz utrzymanie przedmiotowej organizacji ruchu w czasie wymaganym dla robót budowlanych przedmiotowego zadania oraz wszelkie opłaty należne zarządcy drogi związane z realizacja robót budowlanych w obrębie pasa jezdni, chodnika i innych elementów drogi przewidziane w ramach przedmiotowego zadania. 5. organizowanie i prowadzenie spotkań koordynacyjnych (narad roboczych) w siedzibie Zamawiającego w celu weryfikacji postępu i zaawansowania prac projektowych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań a także zgodności wykonania zadania z PFU oraz uzgodnieniami z zarządcą drogi; oraz w siedzibie Zamawiającego lub na terenie placu budowy minimum raz w tygodniu w celu weryfikacji postępu i zaawansowania robót budowlanych, weryfikacji przyjmowanych rozwiązań i dostarczanych materiałów a także zgodności wykonania zadania z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz uzgodnieniami z zarządcą drogi. Na narady robocze wymagane jest zaproszenie przedstawicieli Zamawiającego oraz wszystkich osób których określony zakres prac aktualnie dotyczy. Wykonawca sporządza na bieżąco protokoły z narad roboczych i przekazuje je zainteresowanym stronom. 6. Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi za wady na warunkach zawartych w załączniku do SIWZ tj. wzorze umowy, w wymiarze wskazanym w Formularzu oferty zgodnie z deklaracją wykonawcy, tj. nie mniej niż 60 miesięcy. A także: 7 zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia; 8 urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych; 9 zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków) ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, - Zamawiający wskaże i udostępni opomiarowane miejsca poboru mediów; doprowadzenie wymaganego zasilania na potrzeby zaplecza budowy oraz zgodne z przepisami zagospodarowanie odpadów pozostaje po stronie Wykonawcy; 10 zapewnienia odzieży ochronnej zgodnej z wymaganiami BHP dla czasowo przebywających na terenie realizacji prac w ramach przedmiotu zamówienia przedstawicieli Zamawiającego oraz organów kontrolujących realizację robót budowlanych; 11 utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci - miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym; 12 zabezpieczenie terenu i zaplecza budowy, teren prac winien być wygrodzony, zabezpieczony przed dostępem dla osób postronnych; sposób wygrodzenia placu budowy należy uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego; UWAGA: Prace realizowane będą w korelacji pomiędzy poszczególnymi częściami zamówienia w obrębie Gminy Uniejów i Aglomeracji Uniejów – po stronie Wykonawcy pozostaje taka organizacja harmonogramu prac własnych, podwykonawców, poddostawców, podusługodawców i innych uczestników procesu budowlanego, która umożliwi bezpieczne i komfortowe korzystanie z sieci komunikacji drogowej Gminy Uniejów oraz umożliwi bezpieczne i komfortowe dostawy wody pitnej oraz odprowadzanie ścieków w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków. 13 Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym proponowanych do zastosowania w ramach inwestycji rozwiązań funkcjonalnych, technicznych i materiałowych na każdym etapie wykonywania zadania, pod warunkiem nie odebrania zadania o ile okaże się że projekt lub roboty budowlane zostały zrealizowane niezgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 14 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści postanowień umowy (załącznik Nr 5). 15. bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich potencjalnych zagrożeniach dla realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego jak i przewidywanych standardów wykonawczych Inwestycji. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie udostępnionych przez Zamawiającego informacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i/lub przeoczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty Załącznik Nr 1A - plan kosztów Oryginał zobowiązania podmiotu udostepniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: 1) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia 2) zakres i okres udziału innego podmiotu lub podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. dokumentów na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia następujący dokumentów:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach