Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Grudusk - budowa stacji uzdatniania wody w Grudusku

Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 023 6715012
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54 54
    06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6715012, 6715206, fax. 023 6715012
    REGON: 00054161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Grudusk - budowa stacji uzdatniania wody w Grudusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji uzdatniania wody w Grudusku. Zakres robót obejmuje: 1/ branża budowlana - roboty ziemne - budowa fundamentów i ich izolacja - budowa fundamentów pod urządzenia - wykonanie kanału technologicznego - budowa ściany i ścianki nadziemia - wykonanie stropów i elementów konstrukcyjnych - budowa dachu - konstrukcja i pokrycia - instalacja wywietrzaków - roboty stolarskie i ślusarskie - wykonanie tynków wewnętrznych, malowanie - wykonanie podłoża i posadzki - wykonanie tynków zewnętrznych i okładzin schodów - budowa fundamentów pod zbiorniki retencyjne - budowa zbiorników retencyjnych - zagospodarowanie terenu 2/ branża sanitarna - montaż urządzeń i arnatury - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej - wykonanie wentylacji i ogrzewania - podłączenie studni głębinowych SW-1 i SW-3 - budowa kanalizacji ścieków chemicznych i sanitarnych - budowa kanalizacji wód popłucznych - montaż odstojnika popłuczyn - wymiana przewodów kanalizacyjnych - instalacja przewodów wody czystej i kanalizacji spustowej - przebudowa sieci wodociągowej na terenie stacji 3/ branża elektryczna - montaż tablic rozdzielczych - instalacja przewodów elektroenergetycznych - montaż osprzętu instalacyjnego - instalacja opraw oświetleniowych - instalacja połączeń wyrównawczych - instalacja odgromowa - pomiary i próby montażowe - wykonanie przyłącza elektryczno-kablowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452450006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu powinien wpłacić wadium w wysokości 25.000 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz.1158 z późn.zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, wykonując w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln zł (brutto), c/ posiadają niezbędny ppotencjał techniczny do wykonania zamówienia, d/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik budowy - i udokumentują jego uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci stacji uzdatniania wody oraz aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i fiansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym udokumentują osiągnięcia z ostatnich 3 lat, tj. 2006 r, 2007 r, 2008 r z prowadzenia działalności gospodarczej - przychód co najmniej 2,5 mln zł w każdym roku a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzenia działalności w wysokości co najm,niej 1,5 mln zł, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 mln zł, potwierdzone informacją zbanku, w którym wykonawca posiada rachunek (wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert), f/ na wykonanie robót udzielą 36-miesięcznej gwarancji, g/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów: a/ oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 b/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c/ dokumentów stwierdzających, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia, d/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, e/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, f/ aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatn ości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów: a/ wykazu wykonanych w latach 2004-2008 robót budowlanych (w tym co najmniej dwóch zamówień o wartości 1,0 mln zł), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótzy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzającyh, że roboty te zostały wykonane należycie 3/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, zobowiązany jesy do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów: a/ wykazu niezbędnych do wykonania zamówówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada, 4/ W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest do złożenia wykazu kadry inżynieryjno-technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia wraz z kserokopią stosownych uprawnień kierownika budowy 5/ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających zysk i obroty za rok obrotowy 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6/ Inne wymagane dokumenty: a/ formularz oferty b/ dowód wpłacenia wadium c/ kosztorys ofertowy d/ wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggrudusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną