Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów - etap II

Gmina Bodzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 09-470 Bodzanów, ul. Bankowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2607006 w. 30 , fax. 242 607 065
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzanów
    ul. Bankowa 7
    09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie
    tel. 24 2607006 w. 30, fax. 242 607 065
    REGON: 61101522800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Bodzanów - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe rozwiązania techniczne rozbudowy stacji uzdatniania wody w Reczynie wraz z niezbędnymi do jej prawidłowego funkcjonowania obiektami. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne na terenie stacji w celu dostosowania budynku do nowej technologii obejmujące: - roboty rozbiórkowe m. in. pokrycia dachu z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi, rozbiórkę fundamentów urządzeń technologicznych wewnętrznych w miejscach przeznaczonych pod zaprojektowane nowe zbiorniki, pełna wymiana stolarki wewnętrznej i zewnętrznej wraz z bramą rozwieraną hali technologicznej, wymiana krat okiennych, rozbiórka posadzki z terakoty, rozbiórka opaski wokół budynku demontaż skrzynki elektrycznej na budynku -wydłużenie dolnych odcinków krokwi o ok. 100cm tj. 35 cm poza obrys budynku po dociepleniu ścian styropianem gr 12 cm -pokrycie dachu blachodachówką wraz z wykonaniem instalacji odgromowej, podbicie okapu deskami, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z PVC -wykonanie zgodnie z dokumentacją fundamentów pod nowe urządzenia technologiczne, podniesienie posadzki w hali produkcyjnej, montaż nawietrzaków w ścianach zewnętrznych, -naprawa tynków wewnętrznych, oblicowanie ścian hali technologicznej, sanitariatów i chlorowni glazurą do wysokości 2,0 m - malowanie ścian korytarza farbą akrylową zmywalną do wysokości 2,0 m, pozostałych powierzchni ścian i tynkowanych sufitów biała farbą akrylową, całkowite usunięcie lamperii ze ścian przed malowaniem - ułożenie gresu na nowej posadzce w hali, chlorowni i sanitariacie paneli z PVC na suficie w hali produkcyjnej, -ułożenie ocieplenia stropu części socjalnej wełną mineralna gr. 10 cm o współczynniku λ=0,039W/m*K - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko mokrą - styropian gr. 12 cm o współczynniku λ< 0,031W/m*K w części socjalnej, pozostałe ściany zewnętrzne gr. 12 cm o współczynniku λ< 0,045W/m*K, ściany przyziemia styrodur gr. 10cm λ=0,031 W/m - tynk zewnętrzny ścian mineralny, natomiast cokół wyłożyć płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi - ułożenie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr 6cm szerokości 50 cm, pod wylewkami z rur spustowych wykonać odpływ na zewnątrz z kostki betonowej gr 8cm. -wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy -wykonanie energetycznych linii kablowych do agregatu i zbiorników wyrównawczych oraz instalacji elektryczne wewnętrznej w budynku SUW, - rozbiórka zniszczonej nawierzchni dróg dojazdowych i wykonanie nowych dróg dojazdowych i chodników z kostki betonowej gr 8cm oraz drogi dojazdowej do SW nr 2 o nawierzchni żwirowej - demontaż istniejącego ogrodzenia i montaż ogrodzenia nowego z paneli systemowych wraz z bramami i furtką 2. Roboty technologiczno-instalacyjne - Wymiana pomp głębinowych o wydajności przystosowanej do nowej technologii SUW dla: • studni nr 1a pompa o wydajności Q=11,6 m3/h przy H=37,1 m lub zamiennie pompę o wydajności Q=10,8 m3/h przy H=36,50 m • studni nr 2 pompa o wydajności Q=12,6 m3/h przy H=35,2 m lub zamiennie pompę o wydajności Q=11,2 m3/h przy H=34,0 m Pompy w studniach pracować będą naprzemiennie z możliwością pracy zespołowej w okresie letnim. - wymiana obudowy SW nr 1a i SW nr 2 na nowe typu Lange oraz wykonanie wokół obu studni opaski o szer. 100cm z kostki betonowej gr. 8 cm - budowa dodatkowego zbiornika wyrównawczego wody czystej o pojemności 100 m3 zbiornik pionowy konstrukcji stalowej z izolacją termiczną z wełny mineralnej zabezpieczonej płaszczem z blachy trapezowej. - czyszczenie i malowanie elementów stalowych istniejącego zbiornika wyrównawczego – drabina zewnętrzna, wywietrzak centralny, w komorze zasuw wymianę tynków wewnętrznych - rozbudowa odstojnika popłuczyn poprzez dobudowę dwóch komór z kręgów Ø 1600 o głębokości H=2,50 m -wyposażenie SUW w nowe urządzenia technologiczne – zgodnie dokumentacją wszystkie przewody technologiczne wykonać należy ze stali nierdzewnej -wyposażenie budynku stacji w instalacje sanitarne do uzdatniania i pompowania wody obejmuje wymianę rur instalacji wody na PE podtynkowo, kanalizację wód popłucznych z rur PVC Ø 110-160 poprzez odwodnienie liniowe w posadzce. Zakres obejmuje wymianę umywalki z baterią stojącą i miski ustępowej typu compakt. -montaż grzejników elektrycznych w pom. socjalnym i WC -wykonanie miedzy obiektowych rurociągów wody czystej i kanalizacji obejmuje rurociągi tłoczne między planowaną studnią nr 3 a budynkiem SUW z rur PE Ø 90 zakorkowanej na działce 64/2 oraz rurociągi wody czystej pomiędzy budynkiem SUW i nowym zbiornikiem wyrównawczym z rur Ø110 i Ø160 PE100 typoszeregu SDR 17 - montaż nowej rozdzielnicy technologicznej do sterowania i zasilania urządzeń technologicznych. Pomieszczenie socjalne należy wyposażyć w szafę ubraniową pracownicza, biurko i krzesło obrotowe. W budynku stacji wykonać instalację alarmową. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów i materiałów budowlanych oraz urządzeń 1. Wszelkie wyroby i materiały budowlane oraz urządzenia zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji inwestycji, powinny odpowiadać, co do jakości wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami prawa budowlanego, 2. Wykonawca zobowiązany jest przed wbudowaniem materiałów, uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie materiałów zaproponowanych do wbudowana przedkładając próbki oraz dokumenty wymagane ustawą Prawo budowlane. 3. Materiały wbudowane winny być użyte nowe, w gatunku I, kolorystyka – blachodachówki, gresu, glazury, stolarki drzwiowej, elewacji w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wszystkie zdemontowane elementy technologii i wyposażenia należy przekazać Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł. 00/100 ). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: na rachunek bankowy Urzędu Gminy Bodzanów, VISTULA BS Oddział Wyszogród nr 09 9011 0005 0970 0547 2000 0200, z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium do przetargu na zamówienie pn. ,,Uporządkowanie gospodarko wodno – ściekowej na terenie Gminy Bodzanów – etap II”; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Ponadto Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podmiotów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 5 siwz kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w IX siwz, Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu (innych niż oświadczenia), gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Oferta, dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej siwz, tj. oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 siwz. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.). 10. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia w terminie określonym w ust.14. 11. W przypadku, o którym mowa w ust. 15, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 12. Zamawiający zastrzega, że w zgodzie z treścią art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach