Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury wodnej w Gminie Stare Babice – Budowa zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej 2 x 500 m3 na Stacji Uzdatniania Wody w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 730 80 34
  • Data zamieszczenia: 2022-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 22 730 80 34
    REGON: 013271855
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury wodnej w Gminie Stare Babice – Budowa zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej 2 x 500 m3 na Stacji Uzdatniania Wody w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury wodnej w Gminie Stare Babice – opracowanie dokumentacji projektowej oraz wybudowanie dwóch zbiorników retencyjnych wody na Stacji Uzdatniania Wody w Starych Babicach”, obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowę dwóch zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej o pojemności około 500 m3 każdy wraz z niezbędną infrastrukturą, włączeniem w istniejący ciąg technologiczny oraz zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj wybuduj” na działce nr ew. 553 w Starych Babicach.2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) i obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności i robót:1) wykonanie koncepcji zamierzenia obejmującego przedmiot zamówienia oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Eksploatatora Stacji, przy czym koncepcja powinna zawierać m.in. rozbiórkę istniejącego budynku, rozmieszczenie zbiorników ich konstrukcję w tym posadowienie oraz wymiary, przebieg sieci/instalacji oraz zagospodarowanie terenu;2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w zakresie wszystkich branż) na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Zamawiającego i Eksploatatora Stacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania obiektu spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz we właściwych przepisów mających zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia;3) uzyskanie i dołączenie do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w przypadku, gdy będą wymagane, a także wykonanie dokumentacji wykonawczej oraz projektu rozruchu technologicznego;4) uzgodnienie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Eksploatatora Stacji dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;5) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;6) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej (np.: badania geotechniczne uzupełniające w przypadku takiej konieczności) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w niniejszej umowie, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowalnych;7) występowanie w imieniu Zamawiającego i/lub Eksploatatora Stacji do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw (dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę) w tym udzielanie odpowiedzi na wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji, w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;8) złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, w tym udzielanie odpowiedzi na postanowienia/wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji, w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;9) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej po uzyskaniu pozwolenia na budowę w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych zawierających szczegółowe rozwiązania, rysunki, schematy) w co najmniej 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;10) sprawowanie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w okresie obowiązywania przedmiotu umowy w trakcie prowadzenia robót związanych z budową przedmiotu umowya) nadzór autorski sprawowany będzie zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień dotyczącym nadzoru autorskiego określonym odnośnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,b) nadzór autorski kończy się wraz z wypowiedzeniem umowy przez którąkolwiek ze stron lub w momencie uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy,c) w ramach nadzoru autorskiego autorzy projektu będą zobowiązani w szczególności do:- udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę (na budowie lub w innym uzgodnionym miejscu), na których zapewni kompetentny skład specjalistów uprawnionych do podejmowania decyzji, - kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem w toku wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę,- uzgadniania możliwości i oceny zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego, - wyjaśniania wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji przedmiotu umowy,- udziału w odbiorze inwestycji od Wykonawcy, polegający na ocenie czy zmiany wprowadzone w trakcie wykonywania obiektu były istotne;11) przeniesienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy na czas nieoznaczony na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do projektu oraz praw majątkowych do projektu na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;12) zgłoszenie rozpoczęcia robót we właściwym organie nadzoru budowlanego;13) organizację zaplecza budowy w uzgodnieniu z Eksploatatorem Stacji, w tym zapewnienie dostępu do mediów;14) wyznaczenie dróg tymczasowych w uzgodnieniu z Eksploatatorem Stacji;15) ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych;16) wykonanie wszystkich robót budowlanych i czynności wynikających dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu umowy, zagospodarowania terenu itp;17) wykonanie w uzgodnieniu i z udziałem Eksploatatora Stacji/Zamawiającego rozruchu, prób oraz przekazanie do eksploatacji i użytkowania przedmiotu umowy;18) szkolenie pracowników Eksploatatora Stacji z zasad działania, eksploatacji, konserwacji oraz innych czynności ważnych z uwagi na codzienną eksploatację;19) całkowita obsługa geodezyjna przedmiotu umowy;20) prowadzenie robót przez kierownika budowy oraz prowadzenie dokumentacji związanej z budową, w tym dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;21) opracowanie programu BIOZ;22) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz sprawozdania z rozruchu technologicznego;23) dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;24) uporządkowanie terenu prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach