Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Studziwodzka 37
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7302923, 7302322 , fax. 085 7302322
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Studziwodzka 37 37
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7302923, 7302322, fax. 085 7302322
    REGON: 00015169600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkbielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; 2.Opracowanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski II.Zakres dokumentacji i elementy formalno - prawne: 1.Wykonać mapy i odbitki map do celów projektowych w niezbędnym zakresie. 2.Wykonać badania geotechniczne gruntów w niezbędnym do opracowania projektu zakresie. 3.Opracować projekt budowlany z informacją BIOZ do złożenia wniosku i przeprowadzenia postępowania administracyjnego w celu uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egzemplarzy. 4.Opracować projekt wykonawczy w zakresie koniecznym do realizacji budowy: rysunki wykonawcze konstrukcji budowlanych, urządzeń i sieci technologicznych, układy zasilania w energię (wymiary, przekroje i długości kabli, schematy rozdzielni zasilających i sterowniczych na przyłączach do budynków, instalacje oświetleniowe, zasilania urządzeń, gniazda elektryczne) itd. - 5 egzemplarzy. 5.Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze. 6.Opracować przedmiar robót - 2 egzemplarze a)przedmiar należy opracować w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 7.Opracować kosztorys inwestorski całego zakresu projektu - 2 egzemplarze. Kosztorys należy opracować metodą uproszczoną. 8.Opracować projekt organizacji robót i harmonogram ich realizacji z uwzględnieniem ciągłego działania oczyszczalni i przepompowni ścieków w trakcie modernizacji tych obiektów - 3 egzemplarze. 9.Sporządzić instrukcje stanowiskowe, eksploatacji, instrukcje BHP i p.poż z uwzględnieniem zagrożenia wybuchem wraz z opracowaniem ryzyka zawodowego oraz ogólne instrukcje eksploatacji całej oczyszczalni i głównej przepompowni ścieków po zakończeniu ich modernizacji - 2 egzemplarze. 10.Zamawiający posiada decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach. 11.Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej nie należy wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności, tj. opracować opis warunków oceny równoważności projektowanych materiałów i urządzeń, tak aby dokumentacja, na podstawie której zostanie określony opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, odpowiadała przepisom art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.Wszystkie dokumenty należy przedłożyć w formie papierowej (w ilości wskazanej powyżej) oraz w formie elektronicznej w 3 egzemplarzach na dowolnych nośnikach w formatach edytowalnych *.doc, *.ath, *.dwg oraz w formie plików nieedytowalnych (PDF), 13.Dokumentację należy sporządzić zgodnie z: a)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t. z póź. zm.), b)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013.1129 j.t. z póź. zm.), c)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004.130.1389 ze zm.), d)ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 t.j.), ze szczególnym uwzględnieniem art. 29-31, e)ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U.2012.145 j.t. z póź. zm.) f)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 j.t. z póź. zm.) III.Studium wykonalności. 1.Wykonawca opracuje studium wykonalności dla projektu pod nazwą Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski, zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego: a)zakres studium wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze wodno-ściekowym - Załącznik Nr 10 do SIWZ, b)wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów, inwestycyjnych w tym generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014 - 2020 - Załącznik Nr 11 do SIWZ. 2.Wykonawca uwzględni w studium wykonalności zakupy sprzętu, pojazdów itd., nie ujęte w dokumentacji projektowej, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Studium należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną w formacie *.doc oraz PDF na dowolnym nośniku. IV.Informacje dodatkowe: 1.Wszelkie koszty opracowania ponosi Wykonawca (m.in. opłaty skarbowe do wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń, za pełnomocnictwa, wypisy, wyrysy, mapy itp.). Koszty te Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 2.Projekt należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac w trakcie ich sporządzania. 4.Całą dokumentację będącą przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w Bielsku Podlaskim przy ul. Studziwodzkiej 37. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, poprzez niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych. 6.Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. V.Zakres merytoryczny prac projektowych został określony w Załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkbiels.pl/ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach