Przetargi.pl
UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL.KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4311830 , fax. 91 4311832
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4311830, fax. 91 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UŁOŻENIE NAKŁADKI ASFALTOWEJ W CIĄGU UL.KOŚCIELNEJ W M. PRZĘSOCIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej (na wjazdach do posesji krawężnik obniżony) - 475mb, - spryskanie nawierzchni asfaltowej - 1790m2, - ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 8cm (wyrównawcza - wiążąca - 1790m2, - spryskanie nawierzchni emulsją asfaltową - 1790m2, - ułożenie warstwy z mieszanki asfaltowej grubości 5cm - 1790m2, - oczyszczenie nawierzchni przed spryskaniem emulsją - 1790m2, - ustawienie studni ?1000 wraz z pokrywą betonową - 1 szt - uszczelnienie emulsją asfaltową styku nawierzchni z krawężnikiem- 470mb, - wjazdy na posesje z kostki betonowej gr 8cm na podbudowie betonowej grubości 20cm z korytowaniem - 60m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4000,00 zł (cztery tysiące zł) w jednej z form określonych w art. 45 PZP. 4.2. Wadium należy wnieść w terminie umożliwiającym dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (przed upływem terminu składania ofert). 4.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Policach nr 79 1020 4795 0000 9102 0009 0886 prowadzony przez I.O PKO BP SA w Szczecinie. 4.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie bezgotówkowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wniesienia wadium, który winien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych. 4.5. Gwarancje i poręczenia instytucji kredytowych obejmować winny czas związania ofertą. 4.6. Dokument wniesienia wadium winien być opisany i wskazywać, jakiego dotyczy zamówienia (WADIUM PRZETARG KOŚCIELNA) i wykonawcy. 4.7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP. 4.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach