Przetargi.pl
Ułożenie chodnika na Cmentarzu Komunalnym w Piasecznie przy ul. Julianowskiej

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5 5
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 00052664700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ułożenie chodnika na Cmentarzu Komunalnym w Piasecznie przy ul. Julianowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ułożenie chodnika z kostki betonowej w ilości 1100 m2 na terenie Cmentarza Komunalnego w Piasecznie przy ul. Julianowskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1. Przedstawią wykaz min. 2 robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat o zakresie zbliżonym do zamówienia potwierdzone referencjami poprzednio zamawiających, co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.4 SIWZ. 2. Przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia drogowe, których obowiązek posiadania nakładają inne ustawy. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 8.1. 3 SIWZ. Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawczy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawczy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki SIWZ i niniejszego ogłoszenia. Przedstawią wypełniony formularz ofertowy podpisany przez uprawnionego przedstawiciela według wzoru załączonego do SIWZ i spełnią wymagania pkt. 8.1 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach