Przetargi.pl
Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu , przy ul. Ofiar Firleja 45

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Ofiar Firleja 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 345 12 60 , fax. 48 345 12 60
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy
    ul. Ofiar Firleja 45 45
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 345 12 60, fax. 48 345 12 60
    REGON: 67057452900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu , przy ul. Ofiar Firleja 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45.21.54.00-1 - roboty na cmentarzach. Zamówienie obejmuje roboty budowlane: wykonanie grobów jedno - wieloosobowych, grobów urnowych oraz wykonanie płyt betonowych, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną (zał. nr 7 do SIWZ), w ilości określonej we wzorze kosztorysu ofertowego (zał. nr 2 do SIWZ). 3.2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 3.2.1. W ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie robót należy wykonać również: - wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze i towarzyszące, wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej; - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego). 3.2.2. Materiały, urządzenia niezbędne do realizacji zleconych robót, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.2.3. Materiały, o których mowa w pkt 3.2.2., powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej. 3.2.4. Wykonawca będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. 3.3. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentację projektową i specyfikacją techniczną stanowiącymi zał. nr 6 do niniejszej specyfikacji, kosztorysem ofertowym i opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem realizacji robót i dostaw prefabrykatów stanowiącym załącznik do projektu umowy. 3.3.1. W sprawach nie uregulowanych w dokumentach podanych w pkt 3.3. należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki budowlanej. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ustalonego w kosztorysie ofertowym ze względu na interes publiczny, w zakresie nie większym niż 15 %. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie proporcjonalnie zmniejszone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium 12.1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 12.2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą, w terminie do dnia 27.04.2016 r. do godz. 09:00. Wadium może być wniesione w pieniądzu w formie przelewu na konto Cmentarza Komunalnego w Radomiu, nr 02 1240 3259 1111 0010 2196 4687 w PKO S.A. II O/Radom, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Cmentarza Komunalnego w Radomiu, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z przetargu. Kasa Cmentarza Komunalnego Zakładu Budżetowego nie przyjmuje wpłat gotówkowych. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium, zabezpieczenie wykonania umowy), e) być gwarancją samoistną, nieodwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki zatrzymania wadium - zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 12.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu następuje wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.4. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmk.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach