Przetargi.pl
ubezpieczenie floty samochodowej KRUS

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ubezpieczenie floty samochodowej KRUS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie floty samochodowej KRUS - pojazdów eksploatowanych w Centrali, Oddziałach Regionalnych i Placówkach Terenowych KRUS. Ogólna liczba pojazdów wg. stanu na dzień 29.12.2008r. wynosi 338 szt., w tym: samochody osobowe (ogółem 334 szt.) pozostałe pojazdy (ogółem 4 szt. - samochody ciężarowe i inne pojazdy). Ubezpieczenie będzie obejmować: - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) , - ubezpieczenie autocasco (AC), - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), - ubezpieczenie assistance (ASS), - ubezpieczenie w systemie Zielonej Karty (ZK). Wymagany zakres terytorialny: teren RP i Europy. 2. W związku z ważnością aktualnej polisy ubezpieczeniowej do dnia 21-07-2009r., Zamawiający przewiduje rozpoczęcie realizacji zamówienia od 22-07-2009r., a termin zakończenia Zamawiający określa na 21-07-2010r. 3. Oferta winna zostać przygotowana ściśle według wskazówek zamieszczonych w treści SIWZ. 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Szczegółowe informacje nt. przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665141100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 14.000,00zł. (słownie: czternaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 16-06-2009r. do godz. 9:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ rozdział I pkt IV ppkt 2 oraz 1, 3, 4, 5, 6/ lub 7, 8, 9), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej jednego zamówienia w zakresie usług ubezpieczeniowych odpowiadających swoim rodzajem oraz łączną wartością składek nie mniejszą niż 450.000zł. usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ rozdział I pkt IV ppkt 10), b. dysponuje na terytorium RP co najmniej jedną placówką zdolną do pełnej obsługi ubezpieczeniowej floty samochodowej KRUS, w tym do przeprowadzenia wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ rozdział I pkt IV ppkt 11, 12), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ rozdział I pkt IV ppkt 1). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Pzp wg wzoru zawartego w SIWZ Rozdział IV /Formularz nr 3/, 2. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dn. 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U z 2003r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 7. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 8. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 7 i 8 stosuje się odpowiednio, 10. wykaz zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w zakresie usług ubezpieczeniowych odpowiadających swoim rodzajem oraz łączną wartością składek nie mniejszą niż 450.000zł. usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje), 11. wykaz placówek zdolnych do pełnej obsługi ubezpieczeniowej floty samochodowej KRUS, w tym do przeprowadzenia wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód, 12. w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 13. wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ Rozdział IV /Formularz nr 1/, 14. wypełniony formularz cenowy wg wzoru zawartego w SIWZ Rozdział IV /Formularz nr 2/, 15. dowód wniesienia wadium, 16. ogólne warunki ubezpieczeń spełniające wymogi zakresu ubezpieczenia określone w SIWZ Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia, wraz z brzmieniem klauzul dodatkowych spełniających te wymogi, 17. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2 oraz 3, 4, 5, 6 / 7, 8, 9 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach