Przetargi.pl
Udzielenie wsparcia w czynnościach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarach FI, FM i PSCD dla pracowników jednostek sądownictwa obszaru apelacji szczecińskiej

Sąd Apelacyjny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849409 , fax. 091 4849408
  • Data zamieszczenia: 2014-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 163 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849409, fax. 091 4849408
    REGON: 81273402100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie wsparcia w czynnościach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarach FI, FM i PSCD dla pracowników jednostek sądownictwa obszaru apelacji szczecińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia adresowanych dla pracowników jednostek sądownictwa powszechnego - zwanych dalej użytkownikami, we wdrożeniu w obszarach FI, FM i PSCD ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości, zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający. Usługi wsparcia we wdrożeniu ZSRK będą polegały w szczególności na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK; w oparciu o funkcjonalności jakie posiada system ZSRK, z uwzględnieniem zadań jakie należy wykonać na indywidualnych danych posiadanych i wykorzystywanych przez użytkowników w obszarach FI, FM i PSCD, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego dla grup użytkowników. 2. Wsparcie będzie świadczone przez Wykonawcę w wymiarze 128 dni roboczych konsultantów łącznie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2014 r., zgodnie z harmonogramem, uzgodnionym obustronnie najpóźniej do 3 dni po podpisaniu umowy. 3. Zamówienie dotyczy wsparcia w zakresie następujących modułów SAP : -FI - rachunkowość finansowa, -FM- zarządzanie budżetem, -PSCD - inaczej RUP tj. rozrachunki z uczestnikami postępowań, 4. Wsparcie będzie świadczone przez 4 - osobowy zespół Konsultantów Wsparcia (1 konsultant PSCD, 2 konsultantów FI i 1 konsultant FM). Realizacja wsparcia będzie się odbywać w oparciu o plan wsparcia (plan prac podczas sesji wsparcia). Liczebność grupy uczestniczącej we wsparciu nie przekroczy 10 osób na jednego konsultanta. Wsparcie jest realizowane według harmonogramu w formule (Sesji wsparcia). Każda Sesja wsparcia liczy 4 dni robocze i realizowana będzie u Zamawiającego lub innym w sądzie w Szczecinie. Plan wsparcia obejmuje wszystkie istotne działania w systemie ZSRK w obszarze modułów FI, FM i PSCD. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie planu wsparcia obejmującego w szczególności: -opis organizacji procesu wsparcia, -cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia Wykonawcy do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych obszarach wsparcia, -wsparcie użytkowników w korzystaniu z modułu ZSRK FI, FM i PSCD. Wskazanie procesów wymagających wsparcia znajduje się w załączniku nr 2. 6. Zamawiający, zapewni konsultantom Wykonawcy pomieszczenie (z możliwością zalogowania do systemu ZSRK, Aplikacji lokalnej) i dostęp do Internetu, w celu umożliwienia wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca musi posiadać aktualne certyfikaty producenta oprogramowania SAP, potwierdzające kompetencje, w zakresie co najmniej: a) status Partnera SAP - Channel Partner, b) certyfikacja SAP dla organizacji Wykonawcy w obszarze usług i wsparcia (Partner Center of Expertise). Do oferty należy załączyć oryginały lub kopie dokumentów o których mowa w ust.7 pkt a) i b).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach