Przetargi.pl
Udzielenie w 2018 roku kredytu długoterminowego w kwocie 3 359 172,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

Gmina Biała Piska ogłasza przetarg

  • Adres: 12230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4241350, 4241363 , fax. 874 241 351
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
    Plac Adama Mickiewicza 25
    12230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4241350, 4241363, fax. 874 241 351
    REGON: 79067149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie w 2018 roku kredytu długoterminowego w kwocie 3 359 172,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 359 172,00 zł (słownie złotych: trzy miliony trzysta pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sto siedemdziesiąt dwa 00/100) na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M. Wysokość stopy bazowej WIBOR 1M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym będzie obowiązywać. Do wyliczenia ceny należy przyjąć średnią stawkę dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego tj.: październik 2018 r. (WIBOR 1M - 1,64%). 3. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo (jedna transza) w okresie od 04 grudnia 2018 r. do 07 grudnia 2018 r. (maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od złożonej dyspozycji - wymóg Zamawiającego stanowi kryterium pozacenowe) po podpisaniu umowy i złożonej dyspozycji. 4. Kredyt będzie wykorzystywany do dnia 07 grudnia 2018 roku. 5. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo. 6. Termin spłaty rat kredytu od 31 marca 2023 roku do 31 grudnia 2027 roku w ratach płatnych w kwotach: a) od 31.03.2023 r. do 31.12.2023 r. – 200 000,00 zł / kwartalnie b) od 31.03.2024 r. do 31.12.2025 r. – 100 000,00 zł / kwartalnie c) od 31.03.2026 r. do 30.09.2027 r. – 200 000,00 zł / kwartalnie d) 31.12.2027 r. – 359 172,00 zł 7. Termin spłaty odsetek od dnia uruchomienia kredytu w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 8. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji bankowych przy rozpatrzeniu, udzieleniu kredytu oraz w czasie trwania umowy. 9. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat i prowizji bankowych. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracja wystawcy weksla in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji). 14. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego przewidziane ustawą Prawo bankowe (Dz. U. z 2017, poz. 1876 ze zm.) lub inny dokument równoważny uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tych zasobów, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział – podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach