Przetargi.pl
Udzielenie promesy kredytu inwestycyjnego o wartości 1.700.000 zł dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4613291-5 , fax. 077 4612763
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Opolska 36a 36a
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4613291-5, fax. 077 4612763
    REGON: 00031158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie promesy kredytu inwestycyjnego o wartości 1.700.000 zł dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Warunki ogólne: 1)Udzielenie promesy kredytu wartości 1 700 000,00 zł, tj.: w wysokości otrzymanej dotacji ze środków RPO (85% wartości projektu), 2)Udzielenie kredytu o wartości 1 700 000,00 zł, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dotacji unijnej na realizację projektu, przy czym: -kredyt zostanie zabezpieczony wyłącznym pełnomocnictwem dla wybranego Wykonawcy do k-ta Zamawiającego, na który nastąpi przelew środków w ramach dotacji z RPO. W tym celu Wykonawca otworzy Zamawiającemu specjalne konto służące wyłącznie do rozliczeń z RPO dofinansowania w formie refundacji, na zasadach określonych w umowie między Zamawiającym a RPO. (Przelew pieniędzy z RPO musi nastąpić na wyodrębnione konto Zamawiającego, służące wyłącznie do rozliczania dotacji). 2.Wartość kredytu może ulec zmianie na skutek rzeczywistych kosztów projektu po procedurze przetargowej, a także na skutek zmiany udziału dofinansowania z RPO(< 85%). W takim przypadku wartość kredytu podstawowego może ulec zmniejszeniu odpowiednio do nowego udziału dofinansowania w ramach z RPO. 3.Kredyt ma charakter pomostowy, udzielany na okres od zapłaty faktur za wykonaną inwestycję do refundacji wydatków przez Regionalny Program Operacyjny. (Zamawiający musi, przed otrzymaniem dotacji, dysponować kwotą w wysokości odpowiadającej całkowitej cenie zadania, w celu uregulowania należności za wykonane części zadań projektowych). 4.Obowiązki stron odnośnie udzielenia i spłaty kredytów ulegają odpowiednio rozwiązaniu, w przypadku: a)realizowania dotacji z RPO w formie zaliczki, b)zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego. Warunki kredytowe: Warunki udzielenia kredytu 1)Kredyt o wartości 1 700 000,00 zł 2)Rodzaj kredytu: inwestycyjny, 3)Kwota kredytu: wyrażona w złotych o wartości równej 1 700 000,00 4)Okres uruchomienia kredytu: do dnia 31.12.2010r., 5)Ilość transz: pięć, 6)Czas uruchomienia transzy: do 7 dni, licząc od dnia wydania przez Zamawiającego dyspozycji na transzę, 7)Okres kredytowania: 7 miesięcy z możliwością wcześniejszej spłaty bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, 8)Okres karencji w spłacie rat kapitału: 7 miesięcy, 9)Okres spłaty kapitału i odsetek: 5 rat, 10)Okres spłaty kapitału: do dnia 31.12.2012r., 11)Wysokość oprocentowania kredytu: według stawki zaoferowanej w przetargu, 12)oprocentowanie kredytu przeliczane będzie raz w miesiącu na podstawie zmiany stopy WIBOR 3M, wyliczonej zgodnie z poniższą formułą: Oprocentowanie = (marża + Wibor 3M) gdzie: marża - zadeklarowana przez Wykonawcę w druku Ofert (Zał. do SIWZ) - wartość stała, Wibor 3M - stopa procentowa dla depozytów trzymiesięcznych - wartość zmienna wg średnich notowań z poprzedniego miesiąca. 13)prowizja od przyznanego kredytu: jako procent od kolejnej kwoty transzy kredytu, wskazanej w Druku Oferty (Zał. 2 do SIWZ). Prowizja ta będzie zapłacona w czasie do 14 dni, licząc od momentu uruchomienia transzy kredytu. 14)Nie dopuszcza się do składania ofert wariantowych, jak i częściowych. 5.Realizacja zamówienia przebiegnie w dwóch etapach: 1)Wykonawca udziela promesy kredytu na okres do udzielenia właściwego kredytu. 2)Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia kredytu wg. warunków określonych w pkt. 1.7 SIWZ. 6.Warunki udzielenia kredytu 7.Jednorazowa prowizja od kredytu - jako procent od kwoty kredytu - zostanie wypłacona w terminie do 14 dni od uruchomienia poszczególnych kredytów. 8.Jednorazowa prowizja od udzielonych promes kredytu - jako procent od kwoty kredytu - zostanie wypłacona w terminie do 14 dni od uruchomienia poszczególnych kredytów. 9.Nie dopuszcza się do składania ofert wariantowych, jak i częściowych. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1.Termin wydania promesy: do 10.02.2010r. 2.Termin udzielenia kredytu - do 31.12.2010r.. 3.Podane terminy udzielenia i spłaty kredytów mają charakter warunkowy, uzależniony od planowej realizacji inwestycji. Terminy mogą ulec przesunięciu w przypadku przesunięcia terminu podpisania umowy o dofinansowanie w ramach RPO, jak i realizacji inwestycji. W takim przypadku zmiany terminów zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 - spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Odnośnie warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności bankowej Zamawiający wymagać będzie wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego do wykonywania działalności, zgodnie z Prawem bankowym, 2)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy. 3)Odnośnie braku podstaw do wykluczenia Zamawiający będzie wymagał wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, 4)Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-niespełnia. 5)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6)Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków odpowiednio na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale III.2)B.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A.1. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1).Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, składanych w Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ), 2).Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego do wykonywania działalności bankowej, zgodnie z Prawem bankowym, 3).Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy, składanych w Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 4).Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt. 4) Wykonawca składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Warunki odnośnie pełnomocnictw do reprezentacji Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty, w oryginale albo kopię potwierdzoną notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osobą upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych wyjaśnień, w przypadku wątpliwości, co do prawidłowej reprezentacji przedłożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach