Przetargi.pl
rozbudowa szpitala w Namysłowie o kompletny blok operacyjny

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności 12A 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbudowa szpitala w Namysłowie o kompletny blok operacyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szpitala w Namysłowie o kompletny blok operacyjny. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty budowlane w pełnym zakresie polegające na rozbudowie szpitala w Namysłowie o kompletny blok operacyjny - dobudowa dwukondygnacyjnego obiektu (zgodnie z decyzją nr AB-7351-13-18-08 z dnia 27.05.2008 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i decyzją nr AB-7351-3-1-10 z dnia 14.01.2010 r. przenoszącą pozwolenie na budowę na Powiat Namysłowski), 2. zaprojektowanie i wykonanie zamkniętej apteki na potrzeby szpitala dostępnej z zewnątrz na niezagospodarowanej części pierwszej kondygnacji (przyziemia), 3. wykonanie i uzgodnienie projektów wykonawczych we wszystkich branżach wraz z dołączoną zgodą Powiatowego Inspektora Sanitarnego na stosowanie recyrkulacji powietrza w obiekcie służby zdrowia, 4. wykonanie projektu wykonawczego elewacji, która nawiązywałaby do zabytkowej architektury całego obiektu, 5. zaprojektowanie i wykonanie elewacji części wschodniej z tarasami, budynku A szpitala, 6. montaż sprzętu będącego na wyposażeniu bloku operacyjnego, 7. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie bloku operacyjnego i apteki, 8. przygotowanie placu budowy, 9. wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dodatkowe wymagania a. Wykonawca w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej wykonawczej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. b. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia prowadzonego na podstawie dokumentacji projektowej okaże się, że wskutek wad lub braków projektowych konieczne stało się wykonanie robot dodatkowych, Wykonawca - Projektant ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu oraz koszty z tym związane, za błędy projektowe, w konsekwencji których występuje konieczność wykonania robot dodatkowych zapłaci odszkodowanie pokrywające wysokość kosztów związanych z tymi robotami. c. Wykonawca dostosuje się do programu funkcjonalno - użytkowego szpitala, d. Wykonawca ponosić będzie wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść projektowanej dokumentacji powykonawczej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia. e. Wykonawca powinien założyć, że posiadane i/lub udostępnione przez Zamawiającego dokumenty wymagają aktualizacji, staraniem i na koszt Wykonawcy ,a informacje przekazywane przez Zamawiającego w formie ustnej i/lub pisemnej wymagają zweryfikowania przez Wykonawcę ze stanem faktycznym w toku oględzin i ustaleń własnych Wykonawcy. UWAGA! Wszystkie obiekty objęte przedmiotem zamówienia są zabytkowe. Na wykonane roboty budowlane wymagane jest udzielenie gwarancji: - Roboty budowlane - 36 miesięcy, - Urządzenia i materiały - zgodnie z okresem gwarancji producenta. Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektami budowlanymi, pozwoleniami na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45.21.51.41-7 (Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych); Przedmioty dodatkowe: 45.21.23.50-4 (Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej); 45.10.00.00-7 (Roboty budowlane); 45.10.00.00-8 (Przygotowanie terenu pod budowę); 45.11.13.00-1 (Roboty rozbiórkowe); 45.26.23.00-4 (Betonowanie); 45.26.23.10-7 (Zbrojenie); 45.42.00.00-7 (Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie); 45.41.00.00-4 (Tynkowanie); 45.43.00.00-0 (Pokrywanie podłóg i ścian); 45.33.10.00-6 (Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych); 45.26.00.00-7 (Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne); 45.26.25.22-6 (Roboty murarskie); 45.32.00.00-6 (Roboty izolacyjne); 45.45.00.00-6 (Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe); 45.44.21.00-8 (Roboty malarskie); 45.31.42.00-3 (Instalowanie linii telefonicznych); 45.31.43.00-4 (Instalowanie infrastruktury okablowania); 45.33.00.00-9 (Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne); 45.26.21.00-2 (Roboty przy wznoszeniu rusztowań), 45.31.00.00-3 (Roboty instalacyjne elektryczne), 45.31.20.00-7 (Instalowanie systemów alarmowych i anten); 45.34.30.00-36 (Roboty instalacyjne przeciwpożarowe). Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , weryfikacją przedmiarów robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, pozwoleniem budowlanym oraz ogólnymi specyfikacjami technicznymi (w załączeniu), wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Teren szpitala w Namysłowie, ul. Oleśnicka 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151417
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z poźn. zm.), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikującą zakresu przedmiotu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, którzy zaakceptują termin płatności do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia min. 36 miesięcy, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy przedłożą dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 1 mln PLN, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, których treść oferty odpowiada treści SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu składania ofert, którzy wniosą wadium, którzy wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy, którzy zagwarantują min. 36 miesięczny okres gwarancji, którzy wykonali min. 3 roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 mln PLN w tym co najmniej jedna robota została wykonana na obiekcie szpitala oraz jedna robota polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych ww. oświadczeń i dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi potwierdzać, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualna informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 6. polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 8. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1.6.1.8 , wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował*, 10. dowód wniesienia wadium, 11. kosztorys ofertowy, 12. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną