Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
REGON: 00052454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO, KABLOWEGO W MIEJSCOWOŚCI JARNOŁTÓWEK, GMINA GŁUCHOŁAZY. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ROZBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO, KABLOWEGO W MIEJSCOWOŚCI JARNOŁTÓWEK, GMINA GŁUCHOŁAZY. Dane techniczne /orientacyjny zakres prac do wykonania/: - ułożenie kabla ziemnego /z wykonaniem wykopów itp./. YAKXS 4 x 35 SE mm2 - 566,00 mb - ułożenie rur ochronnych DVK 75 - 185,00 mb - montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami na wysięgnikach - 10 szt. - montaż przewodów YDY 3 x 2,5 mm2 - montaż bednarki FeZn 25 x 4 - 420 kg. W kosztach należy uwzględnić koszty związane z prowadzeniem robót tj.: - obsługi geodezyjnej i map powykonawczych, - koszty badań i prób związanych z wykazaniem wskaźnika zagęszczenia gruntu, koszty organizacji placu budowy, - zużycia energii i wody, - dozoru budowy, - ubezpieczenia budowy itp. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonani i odbioru robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas remontu odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. /t.jedn. z 2007r. Dz.U.Nr.39, poz.251, z późn. zm./. Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 3-letniej gwarancji jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają wymogi określone w SIWZ. 1.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1.1. posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub inny podmiot co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego o długości minimum 400 mb. 1.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust.1. ustawy Pzp Zamawiający żąda: 1.2.1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 2. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w rozdz. XI siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia-Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub inny podmiot co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego o długości minimum 400 mb. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz określonych jak wyżej wykonanych robót, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dołączyć dokumenty od zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument wykonawcy mogą spełnić łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust.1. ustawy Pzp Zamawiający żąda: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu określonego w niniejszym pkt zastosowanie mają przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów w zakresie rozdz. XI pkt 1.1.1.siwz, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. XI ppkt 1.2.1 siwz. 5. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: - Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie,pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. - Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2010
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Stary Ujazd ul. Czterdziestolecia - II Etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie - Leśnica - Kędzierzyn - Koźle w m. Raszowa ul. Góra Św. Anny - Etap 1
Dodano: 2016-07-25 - Remont nawierzchni dróg gminnych Gminy Jemielnica z podziałem na część I i II.
Dodano: 2016-06-23 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach terenów inwestycyjnych w obrębie akwenu Dębowa
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Stary Ujazd ul. Czterdziestolecia
Dodano: 2016-04-12 - PRZEBUDOWA LEWOSTRONNEGO ROWU PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 417 W MIEJSCOWOŚCI SZONÓW
Dodano: 2016-04-06 - Budowa dróg osiedla mieszkaniowego przy ul. 1 Maja w Namysłowie
Dodano: 2016-03-31 - Przebudowa drogi gminnej na działce 2330, 2383, 2399, ul. Kwiatowa w Kietrzu
Dodano: 2016-02-24 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Wiejska - Etap 2 i Etap 3
Dodano: 2016-02-23 - Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść i dojazdów, a także przygotowanie miejsc pod pojemniki na odpady komunalne na terenach będących w zarządzie Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu w zależności od potrzeb.
Dodano: 2016-02-09