Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej - Centrum Kultury w Gryżowie.

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Korfantowie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, Rynek 10
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 43 43 865 , fax. 43 19 069
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Korfantowie
    Rynek 10 10
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 43 43 865, fax. 43 19 069
    REGON: 53092511800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.korfantow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej - Centrum Kultury w Gryżowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa inwestycja będzie polegała na budowie budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 229/1 i 229/4 w miejscowości Gryżów, obejmująca m.in.: - wykonanie robót ziemnych i fundamentowych, - wykonanie robót konstrukcyjnych, murowych ścian zewnętrznych, wewnętrznych, posadzek, kominów, wentylacji, - wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, obróbkami i orynnowaniem, - wykonanie instalacji z osprzętem elektrycznej, odgromowej, sanitarnej, wod.-kan, - wykonanie przyłącza elektrycznego ( wlz) , wodociągowego z odcinkiem sieci, odpływu kanalizacji oraz zbiornika na nieczystości ciekłe, - wykonanie robót wykończeniowych obejmujących m.in. położenie tynków, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, elewacyjne z ociepleniem, sufity podwieszane, - wykonanie zjazdu z drogi powiatowej, parkingu, placu chodników z kostki betonowej oraz terenu zieleni, - wytyczenie w terenie, obsługa geodezyjna inwestycji oraz pomiar geodezyjny powykonawczy, Prace objęte umową wykonane będą według dostarczonej Wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej objętej zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, specyfikacją techniczną, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przeprowadzić wszystkie wymagane pomiary, próby, badania, zgłoszenia itp. oraz przygotować wymagane dokumenty m.in. pomiary skuteczności zerowania, przegląd kominiarski, dokumentację odbioru i dopuszczenia do włączenia do sieci energetycznej, projekt organizacji ruchu , zajęcie pasa drogi. Zasilenie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt, po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Zadanie objęte jest pomocą Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 PLN. Słownie: Dziesięć tysięcy złotych, 00/100. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Prudnik Oddział Korfantów Nr konta: 33 8905 1010 2001 0000 1788 0001 lub w jednej z poniższych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275), przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - spełniają warunki określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Harmonogram rzeczowo-kosztowy robót budowlanych na 2010r. z podaniem okresu realizacji oraz wartości poszczególnych elementów robót. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości powyżej 800.000,00 zł netto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru) z zastosowaniem wzoru- załącznik nr 4 do SIWZ; b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (kierownik budowy oraz kierownicy robót uprawnieni do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem), wg załącznika nr 5 do SIWZ; c) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach