Przetargi.pl
Udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421307 , fax. 41 3442825
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    Al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421307, fax. 41 3442825
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I W ramach zamówienia wymaga się realizacji zadań przez okres 2 lat: udzielenie licencji i wdrożenie dziennika elektronicznego, platformy edukacyjnej, hurtowni danych, systemu finansowo - księgowego, systemu kadrowo - płacowego, systemu sekretariatu szkolnego przeprowadzenie szkoleń ww. zakresie oraz w zakresie wykorzystania tablic interaktywnych dla poszczególnych grup szkoleniowych w 10 jednostkach oświatowych Powiatu Kieleckiego, Cześć II Dostarczenie, instalacja i konfiguracja 10 sztuk zestawów multimedialnych w ww. jednostkach (Zgodnie z umową nr UDA-POKL.09.04.00-26-036/12-00 wartość cross financingu nie może przekroczyć 76 500zł ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5a i 5b do SIWZ. 4. Wykonawca zapewni: a) infrastrukturę szkoleniową (rzutnik, ekran, switch, instalację i konfigurację serwera szkoleniowego, konfigurację stacji szkoleniowych). Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego lub miejscach przez niego wskazanych na terenie Powiatu Kieleckiego, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego Zamawiającego, b) materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia + jeden do celów archiwizacji w formie papierowej i elektronicznej oraz dostarczony sprzęt - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przed oznaczeniem sprzętu Wykonawca musi uzyskać akceptację wzoru naklejki przez Zamawiającego, c) w trakcie szkoleń obsługę informatyczną infrastruktury szkoleniowej, d) prowadzenie i przedstawienie Zamawiającemu następujących dokumentów prawidłowo oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.: lista obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, program kursu oraz dziennik zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych kopia protokołu z egzaminu (jeśli jest w programie) potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu raport o zrealizowaniu usługi e) imienne certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu danego szkolenia, oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Zamówienie jest współfinansowane ze środków publicznych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Projekt pt Nowoczesne Kadry Oświaty w Powiecie Kieleckim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości w części I : 5 000 PLN w części II: 1 000 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z potwierdzeniem daty i godziny wpływu do kasy Zamawiającego należy załączyć do oferty zaś oryginał zdeponowany w kasie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 52 8493 0004 0000 0057 2783 0008 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych Zamawiający uzna za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu w momencie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach