Przetargi.pl
Udzielenie kredytu w wysokości 1 500 000,00 PLN dla Gminy Trzebiechów

Urząd Gminy Trzebiechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66132 Trzebiechów, ul. Sulechowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3514122, 3514131 , fax. 683 514 122
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Trzebiechów
    ul. Sulechowska 2
    66132 Trzebiechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3514122, 3514131, fax. 683 514 122
    REGON: 54687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiechow.pl, urzad@trzebiechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu w wysokości 1 500 000,00 PLN dla Gminy Trzebiechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Trzebiechów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1.Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2.2.Okres całkowitej spłaty - począwszy od 30.06.2018r. do 31.12.2028r. 2.3.Spłata kapitału – po upływie okresu karencji - w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca wg załączonego harmonogramu 2.4.Spłata odsetek - w ciągu 134 miesięcy od dnia podpisania umowy, od kwoty wypłaconej w okresach miesięcznych, przy czym pierwsza rata ustalona na dzień 30.11.2017r., na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się informowanie przez Bank w drodze faxu, telefonicznie lub mailowo w terminie 3 dni przed datą płatności rat odsetkowych. Do wyliczenia odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty – rok 365/366. 2.5. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu najpóźniej w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 2.6. Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stała marżę banku: stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów między bankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej marża banku stała dla całego okresu kredytowania Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1-M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego złożenie oferty. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1-M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 2.7. Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy Nr 33967300070020020351900009 Bank Spółdzielczy w Kożuchowie. 2.8. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 2.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości rat kapitałowych oraz terminów spłat poprzez ustalenie nowego harmonogramu spłat rat kapitałowych oraz zawarcie aneksu do umowy. 2.10 Nie przewiduje się innych kosztów związanych z udzieleniem kredytu oprócz prowizji od określonej w ofercie Wykonawcy od uruchomienia kredytu. 2.11 Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco - wraz z deklaracją wekslową, przy kontrasygnacie Skarbnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności; przez co należy rozumieć, że posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej wymagane stosownymi przepisami,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach