Przetargi.pl
Kampania promocyjna w Internecie i prasie zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7
    65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna w Internecie i prasie zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej, pn. „Kampania promocyjna w Internecie i prasie zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych”. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr RPLB.01.04.01-08-0003/16 pn. „Promocja gospodar-cza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" (zwanego dalej Pro-jektem) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Kampania promocyjna zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MMŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych, przeprowadzona zostanie we wskazanych przez Zamawiają-cego mediach, tzn. prasie i Internecie. Kampania ma na celu zwerbowanie 49 przedstawicieli MMŚP prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa lubuskiego w sektorze turystyki do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych w kraju i za granicą. Obowiązkiem Wykonawcy przy realizacji wszystkich zadań jest zapoznanie się, przestrzeganie i stosowanie aktualnych Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie www.rpo.lubuskie.pl. Lista zadań dzieli się na następujące: Zadanie nr 1 - Stworzenie strony internetowej poświęconej targom turystycznym, korzyściom płynącym z udziału oraz ogólnym informacjom dotyczącym Projektu, Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie kampanii typu display ( np. Google Display Network lub podobne), Zadanie nr 3 - Działania na Facebooku, Zadanie nr 4 - Emisja artykułów w prasie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 5. Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zadania – Załącznik nr 8 do SIWZ 6. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach