Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna w Internecie i prasie zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej, pn. „Kampania promocyjna w Internecie i prasie zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych”. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr RPLB.01.04.01-08-0003/16 pn. „Promocja gospodar-cza województwa lubuskiego poprzez organizację kampanii promocyjnych sektora turystycznego o zasięgu krajowym i międzynarodowym oraz regionalnych targów turystycznych" (zwanego dalej Pro-jektem) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Kampania promocyjna zachęcająca mikro, małych i średnich przedsiębiorców (MMŚP) do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych, przeprowadzona zostanie we wskazanych przez Zamawiają-cego mediach, tzn. prasie i Internecie. Kampania ma na celu zwerbowanie 49 przedstawicieli MMŚP prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa lubuskiego w sektorze turystyki do wzięcia udziału w siedmiu targach turystycznych w kraju i za granicą. Obowiązkiem Wykonawcy przy realizacji wszystkich zadań jest zapoznanie się, przestrzeganie i stosowanie aktualnych Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie www.rpo.lubuskie.pl. Lista zadań dzieli się na następujące: Zadanie nr 1 - Stworzenie strony internetowej poświęconej targom turystycznym, korzyściom płynącym z udziału oraz ogólnym informacjom dotyczącym Projektu, Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie kampanii typu display ( np. Google Display Network lub podobne), Zadanie nr 3 - Działania na Facebooku, Zadanie nr 4 - Emisja artykułów w prasie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 5. Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zadania – Załącznik nr 8 do SIWZ 6. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania pn. „Region - działania informacyjno-promocyjne dotyczące najważniejszych wydarzeń Województwa Lubuskiego w mediach drukowanych”
Dodano: - Kampania pn. „Region - działania informacyjno-promocyjne dotyczące najważniejszych wydarzeń Województwa Lubuskiego w mediach drukowanych”
Dodano: 2020-01-30 - Kampania pn. „Region - działania informacyjno-promocyjne dotyczące najważniejszych wydarzeń Województwa Lubuskiego w mediach drukowanych”.
Dodano: 2019-03-21 - „Kampania informacyjno-promocyjna Kongresu Gospodarczego – Lubuskie 2018 w Zielonej Górze w podziale na dwie części.”
Dodano: 2018-08-22 - Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego w podziale na dwie części
Dodano: 2018-06-11 - „Organizacja jednodniowej konferencji pt. „Promuj lubuskie” wraz z pokazem kulinarnym i sommelierskim dla uczestników Projektu (…)”.
Dodano: 2018-05-22 - „Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu: Billboard 12”.
Dodano: 2018-04-24 - Ogólnopolska kampania wizerunkowa regionu lubuskiego jako miejsca atrakcyjnego dla inwestora/przedsiębiorcy z elementami międzynarodowymi.
Dodano: 2018-04-17 - Przeprowadzenie kompleksowej kampanii outdoorowej prezentującej atrakcje turystyczne Województwa Lubuskiego na nośnikach reklamowych typu: Billboard 12
Dodano: 2018-04-10 - Kampania pn. „Promocja działań województwa lubuskiego - realizacja priorytetów i najważniejszych wydarzeń 2018 r. oraz działań związanych z realizacją funduszy unijnych - w mediach drukowanych o zasięgu regionalnym
Dodano: 2018-03-29