Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 452 435,27 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań

Gmina Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, ul. Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 911 440, , fax. 684113769
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cybinka
    ul. Szkolna 5
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 683 911 440, , fax. 684113769
    REGON: 52873500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 452 435,27 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez Bank kredytu długoterminowego w wysokości 1.452.435,27 zł na sfinansowanie planowanego na rok 2020 deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę zaciągniętych wcześniej zobowiązań. Szczegółowe warunki zamówienia w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy: 1) Okres kredytowania i spłaty. Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych gminy w ratach miesięcznych od stycznia 2021 roku do grudnia 2033 roku. Harmonogram spłat rat kredytu (kapitału) stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ W przypadku, gdy wskazany w harmonogramie dzień spłaty kredytu przypadnie w dzień wolny od pracy, spłata kapitału nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy. 2) Wykorzystanie kredytu – do dnia 31 grudnia 2020 r. 3) Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej, oparte na stawce WIBOR 1M (wg notowania na rynku międzybankowym) plus stała marża Banku. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu dokonywana będzie miesięcznie na podstawie stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc (okres obrachunkowy). 4) Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu) 5) Kredyt zostanie uruchomiony na żądanie Zamawiającego. Wypłata nastąpi w całości lub w częściach, nie później niż w ciągu dwóch dni od przedstawienia pisemnego wniosku. (Uruchomienie kredytu będzie następowało na rachunek zamawiającego w transzach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego). 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnego wykorzystania kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wykorzystania kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do zamawiającego. W takiej sytuacji raty spłat kredytu (kapitału) zostaną proporcjonalnie zmniejszone. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 8) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu – odsetki naliczane będą tylko od faktycznego zadłużenia pozostałego do spłaty. 9) Bank będzie naliczał odsetki wyłącznie od kwoty faktycznego zadłużenia (od wykorzystanej kwoty kredytu). 10) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne co miesiąc – w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu/transzy, przy czym: a) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia pierwszej wypłaty kredytu/transzy i kończy się ostatniego dnia miesiąca w którym dokonano wypłaty kredytu/transzy, b) kolejne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, W przypadku, gdy dzień płatności odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, spłata odsetek nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy. 11) Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami (prowizjami, opłatami) niż odsetki od kredytu. Bank nie będzie pobierał prowizji czy opłat za udzielenie kredytu, czy za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 12) Marża wykonawcy nie może ulec zmianie podczas trwania umowy. 13) Zamawiający nie dopuszcza umieszczania w umowie zapisu o udzieleniu pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym. Prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi kredytu będzie odbywało się bez opłat i prowizji. Wydawanie zaświadczeń o wysokości zaciągniętego kredytu i opinii jego obsługi odbywać się będzie bez opłat i prowizji. 14) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanko wraz z deklaracją wekslową. 15) Waluta PLN,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do rozpoczęcia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) wypełniony załącznik nr 1a do SIWZ („Formuła do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu”) 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach