Gmina Kłaj ogłasza przetarg
- Adres: 32-015 Kłaj, 655
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2841100 w. 36 , fax. 012 2841133
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłaj
655 655
32-015 Kłaj, woj. małopolskie
tel. 012 2841100 w. 36, fax. 012 2841133
REGON: 00054034000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w budżecie Jednostki Samorządu Terytorialnego w roku 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w budżecie JST (Gmina Kłaj) w roku 2009. Waluta kredytu - PLN Kwota kredytu - 2 090 000,00zł (dwa miliony dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) Okres karencji w spłacie kapitału - 1 rok Okres kredytowania (spłaty kredytu) - 4 lata Wykonawca postawi środki do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy o kredyt. Zamawiający będzie pobierał kredyt w 2-ch transzach : I transza - 1 000 000,00zł w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy -; II transza - 1 090 000,00zł, termin - wrzesień 2009r. Spłata kapitału i odsetek w 48 ratach miesięcznych malejących w terminie do 15 dnia każdego miesiąca z uwzględnieniem rocznego okresu karencji w spłacie kapitału. Jeżeli 15 dzień danego miesiąca wypadnie w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa następnego dnia roboczego. Odsetki naliczane będą tylko od wykorzystanej części kredytu. Wcześniejsza niż w harmonogramie spłata kredytu nie będzie skutkować naliczeniem opłat i prowizji. Za niewykorzystanie kwoty kredytu postawionego do dyspozycji Oferent nie pobierze opłat i prowizji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust.1, pkt 1-4 P.z.p. i spełniają warunki, o których mowa w art.24, ust.1, pkt 1-10, ust.2,pkt 1-4 P.z.p oraz wszystkie warunki podane w SIWZ. W okresie ostatnich 3-ch lat obsługiwali minimum jeden podmiot o dochodach nie niższych niż 15.000.000,00 zł. rocznie. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w niniejszym punkcie SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców, zamawiający po wybraniu takiej oferty zażąda do wglądu umowę konsorcjum. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie bądź niewykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności w zakresie bankowości o ile przepisy nakładają obowiązek posiadania takiego zezwolenia przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zezwolenie składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art.22, ust.1, pkt 1-4 Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZi akceptuje je w całości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/ug-klaj/index.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29