Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
    REGON: 00053774000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: udzielenie kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień - w wysokości 331.787,00 zł oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień -w wysokości 668.213,00 zł. Uruchomienie kredytu: 1. Uruchomienie kredytu przewidujemy w transzach o częstotliwości i w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12 2014 r. Jako datę uruchomienia kredytu w całości czyli w wysokości 1.000.000,00 zł - do celów związanych z przygotowaniem oferty - przyjmujemy dzień 01.09.2014r. 2. Karencja w spłacie odsetek i kapitału - do 31.03.2016 r. 3. Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych począwszy od 31.03.2016r. (do ostatniego dnia danego kwartału) w następującej wysokości: Rok 2016 - 300.000,00 zł. 31.03.2016r - 75.000,00 zł 30.06.2016r. - 75.000,00 zł. 30.09.2016r. - 75.000,00 zł 31.12.2016r. - 75.000,00 zł. Rok 2017 - 300.000,00 zł. 31.03.2017r - 75.000,00 zł 30.06.2017r. - 75.000,00 zł. 30.09.2017r. - 75.000,00 zł 31.12.2017r. - 75.000,00 zł. Rok 2018 - 400.000,00 zł. 31.03.2018r - 100.000,00 zł 30.06.2018r. - 100.000,00 zł. 30.09.2018r. - 100.000,00 zł 31.12.2018r. - 100.000,00 zł. 4. O uruchamianiu poszczególnych transz kredytu Zamawiający powiadomi bank z trzydniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie transz kredytu będzie polegać na przekazaniu ich na konto podstawowe gminy. Przed uruchamianiem transz kredytu Zamawiający przedłoży w banku dyspozycję uruchomienia kredytu na formularzu bankowym. 5. Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco z deklaracją wekslową. 6. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę winny ponadto przewidywać prawo Zamawiającego do: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszającej kwotę kredytu. - zmiany harmonogramu spłat kredytu w okresie kredytowania bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. - możliwości refinansowania poniesionych wydatków ze środków kredytu. 7. Do wyliczenia odsetek kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne będą w okresach kwartalnych i naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek. 8. Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej płatnej jednorazowo przy uruchamianiu kredytu. 9. do wyliczenia odsetek kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3 M z dnia 01.08.2014r. w wysokości 2,67 % powiększony o marżę banku oraz należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uglubien/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach