Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
    REGON: 00053774000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: udzielenie kredytu w wysokości 1.800.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień ( w wysokości 542.093,00 zł ) oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień (w wysokości 1.257.907,00 zł). Uruchomienie kredytu: 1. Uruchomienie kredytu przewidujemy w transzach o częstotliwości i w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12 2013 r. Jako datę uruchomienia kredytu w całości czyli w wysokości 1.800.000,00 zł - do celów związanych z przygotowaniem oferty - przyjmujemy dzień 22.07.2013r. 2. Karencja w spłacie odsetek i kapitału - do 31.03.2017 r. 3. Spłata kredytu (odsetek i kapitału) nastąpi w ratach kwartalnych począwszy od 31.03.2017r. (w ostatnim dniu danego kwartału) w następującej wysokości: Rok 2017 - 800.000,00 zł. 31.03.2017r - 200.000,00 zł 30.06.2017r. - 200.000,00 zł. 30.09.2017r. - 200.000,00 zł 31.12.2017r. - 200.000,00 zł. Rok 2018 - 1.000.000,00 zł. 31.03.2018r - 250.000,00 zł 30.06.2018r. - 250.000,00 zł. 30.09.2018r. - 250.000,00 zł 31.12.2018r. - 250.000,00 zł. 4. O uruchamianiu poszczególnych transz kredytu Zamawiający powiadomi bank z trzydniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie transz kredytu będzie polegać na przekazaniu ich na konto podstawowe gminy. Przed uruchamianiem transz kredytu Zamawiający przedłoży w banku dyspozycję uruchomienia kredytu na formularzu bankowym. 5. Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco z deklaracją wekslową. 6. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę winny ponadto przewidywać prawo Zamawiającego do: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszającej kwotę kredytu. - zmiany harmonogramu spłat kredytu w okresie kredytowania bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. - możliwości refinansowania poniesionych wydatków ze Śródków kredytu. 7. Do wyliczenia odsetek kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne będą w okresach kwartalnych- jak raty kredytu - i naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. 8. Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej płatnej jednorazowo przy uruchamianiu kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/lubien
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach