Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2720335 , fax. 012 2720335
- Data zamieszczenia: 2011-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 82 82
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 012 2720335, fax. 012 2720335
REGON: 12000379300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowisko.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 2.500.000 PLN w celu pokrycia wkładu własnego do Projektu pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego do kwoty 2.500.000 PLN, w celu pokrycia wkładu własnego do Projektu pn.: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego. Środki uzyskane w ramach kredytu zostaną w głównej mierze przeznaczone na pokrycie podatku VAT od inwestycji oraz w części na pokrycie kosztów inwestycyjnych. 2. Zamawiający informuje, iż w dniu 9.04.2010 r. podpisał umowę o dofinansowanie Projektu pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatu myślenickiego i limanowskiego. Kwota dofinansowania wynosi 26 313 272,42 PLN i stanowi 55,51 % kosztów inwestycji. Ponadto Zamawiający ma przyznaną przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie promesę pożyczki na kwotę 17 900 000 PLN. 3. Inwestycja pn. Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach dla powiatów myślenickiego i limanowskiego obejmuje realizację następujących zadań inwestycyjnych: ZADANIE NR 1 - Wykonanie obiektów budowlanych Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz montażem następujących obiektów technologicznych, spełniających wymagania BAT (Najlepszej Dostępnej Techniki): 1) Budowę hali wielofunkcyjnej podzielonej na następujące strefy funkcjonalne: - Hala sortowni - Hala intensywnego kompostownia z 18 żelbetowymi bioreaktorami wraz z dostawą i montażem technologii intensywnego kompostowania oraz dwustopniowego oczyszczania powietrza podprocesowego; - Ciąg komunikacyjny - Część biurowo - socjalno - technologiczna. 2) Budowę Kwatery składowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 3) Instalacje i sieci wewnątrz zakładowe. 4) Drogi i place magazynowe, manewrowe i kompostowe. 5) Przyłącz energetyczny ze stacją transformatorową. 6) Ogrodzenie, oświetlenie. 7) Dostawę i montaż wagi samochodowej wraz z kontenerem do obsługi wagi. 8) Dostawę i montaż myjki ciśnieniowej do kół samochodowych. 9) Zieleń izolacyjna i dekoracyjna. ZADANIE NR 2 - Dostawa i montaż urządzeń, maszyn i pojazdów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach. Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie, dostawę i montaż linii technologicznej przetwarzania odpadów. Jedną z podstawowych funkcji ZZO w Myślenicach będzie wydzielanie ze strumienia odpadów komunalnych dowożonych na teren Zakładu jako odpady zmieszane, maksymalnej ilości składników organicznych (biodegradowalnych) i przygotowanie ich do kompostowania. Równolegle będzie prowadzone wydzielanie z odpadów frakcji surowcowych, które będą poddane segregacji ręcznej w celu wydzielenia z nich odpadów materiałowych (segregacja pozytywna) lub przekazane na linię do produkcji paliwa alternatywnego (segregacja negatywna). Przyjęto do realizacji projekt technologiczny linii do mechaniczno-ręcznej segregacji wraz z linią do produkcji paliwa alternatywnego o przepustowości 30 000 Mg/rok na jedną zmianę. Wewnątrz hali wielofunkcyjnej wydzielono część przeznaczoną na przetwarzanie odpadów (segregacja, odzysk surowców wtórnych, wytwarzanie paliwa alternatywnego, przygotowanie wsadu do kompostowni), w której zlokalizowana będzie linia technologiczna. Podstawowymi elementami linii będą: - Przenośniki załadowcze, odbierające, wznoszące i sortownicze - 4 stanowiskowa kabina sortownicza wstępna - Rozdrabniarka wstępna - Rozrywarka do worków dla frakcji zbieranej selektywnie - Separator balistyczny - Sito gwieździste - Trybuna sortownicza z 10 stanowiskową kabiną sortowniczą frakcji lekkiej - Trybuna sortownicza z 10 stanowiskową kabiną sortowniczą frakcji ciężkiej - 2 separatory elektromagnetyczne - Prasa kanałowa - Rozdrabniarka końcowa do paliwa alternatywnego - Mieszarko-rozdrabniarka do przygotowania wsadu do kompostowni. Ponadto w zakres Zadania nr 2 wchodzi dostawa: - Samojezdnej kołowej przerzucarki do pryzm kompostowych - Mobilnego sita bębnowego do kompostu - Wózka widłowego - 2 szt. ładowarek teleskopowych - Ładowarkę czołową - Ciągnika wraz z osprzętem i przyczepami - Samochód ciężarowy wyposażony w urządzenie hakowe - Samochód ciężarowy z żurawiem oraz zabudową do selektywnej zbiórki odpadów - Samochód ciężarowy wraz z zabudową oraz windą samowyładowczą do zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych - Rozdrabniarka elementów drewnianych - Kontenery rolkowe o pojemności ok. 30m3 - Kontenery KP 7 i KP 10 - Pojemniki o pojemności 2 m3 samowyładowcze - 2 agregaty prądotwórcze - Wyposażenie warsztatowe Podpisanie umowy z Wykonawcą inwestycji (konsorcjum firm Mostostal Warszawa S.A i Acciona Infraestructuras S.A.) miało miejsce w dniu 10.11.2010 r. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca powinien: a) zapewnić możliwość korzystania z linii kredytowej w wysokości do 2 500 000 PLN w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. b) utworzyć oddzielny rachunek bankowy dla linii kredytowej określonej powyżej w pkt. 4 a), na który wpływać będą środki z tytułu zwracanego przez Urząd Skarbowy, naliczonego w fakturach inwestycyjnych, podatku VAT, stanowiące zabezpieczenie spłaty kredytu, o którym mowa poniżej w pkt. 7. 5. Poszczególne transze kredytu, wypłacane będą na podstawie dyspozycji Zamawiającego, wskazującej wymaganą wysokość transzy, nie później niż w następnym dniu od daty powiadomienia Wykonawcy o konieczności wypłaty środków, w formie przelewu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający będzie miał prawo do żądania uruchomienia transz kredytu w zależności od rzeczywistych potrzeb, wynikających z bieżącego ponoszenia kosztów inwestycji. Z tego tytułu nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty obciążające Zamawiającego. Częściowe spłaty kredytu (kapitału) będą następowały po przekazaniu przez Urząd Skarbowy zwrotu z należnego podatku VAT. Natomiast ostateczna spłata kredytu (kapitału) nastąpi jednorazowo najpóźniej do dnia 31.12.2012 roku, w ramach jednej raty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skladowisko.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29