Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Miasta Braniewa w kwocie 6 554 050,49 zł, na sfinansowanie zadań inwestycyjnych”

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556440142, , fax. 552432928
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556440142, , fax. 552432928
    REGON: 17074796800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Miasta Braniewa w kwocie 6 554 050,49 zł, na sfinansowanie zadań inwestycyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Miasta Braniewa w kwocie 6 554 050,49 zł., na sfinansowanie zadania inwestycyjnego. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) : 66 11 30 00-5 Usługi udzielania kredytu . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Planowany okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2029 r. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania części kwoty kredytu. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie i zaproponuje zmianę ustalonego harmonogramu spłaty, w celu dostosowania kwoty spłaty kredytu do wysokości kwoty uruchomionego kredytu. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz okresu karencji. 4) Karencja w spłacie kapitału do dnia 31 grudnia 2020 r. 5) Spłata kapitału i odsetek płatna w okresach miesięcznych do 25 każdego miesiąca. 6) Projektowane spłaty kredytu ustala się następująco: Liczba rat kredytowania – 108 rat, w tym: 2021 roku – 11 rat po 36 000,00 zł + 12 rata w kwocie 38 050,49 zł 2029 roku – 96 rat każda po 63 750,00 zł, 7) Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 3M i marża banku, przy czym stawka WIBOR 3M za każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie stawki WIBOR 3M ogłoszona, przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wcześniej niż w dniu spłaty raty kapitałowo - odsetkowej. Marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 8) Dla porównywalności złożonych ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 24.12.2019 r. tj. 1,71% + marża. 9) Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 10) Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie wyłącznie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 12) Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art.777 § 1 punkt 5 k.p.c. 13) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami. 14) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, jego części bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, opłat, prowizji. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 15) Kredyt będzie wypłacany w transzach. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z 3-dniowym wyprzedzeniem przed uruchomieniem transz przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 13 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3) w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 . 4) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5) w gwarancjach bankowych; 6) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 7) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu wniesienia (tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony Gwaranta) należy złożyć w formie elektronicznej wraz z ofertą. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego: Zamawiający wymaga posiadania stosownych uprawnień do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.) tj. aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zawarte w załączniku nr 3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 4 do SIWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. b. Oświadczenia wstępne o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ. c. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. f. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 3 i 4 powyżej, powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 540 z późn.zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach