Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTOWEGO O WARTOŚCI 4.122.679 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6541035 , fax. 014 6541054
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 014 6541035, fax. 014 6541054
    REGON: 00054758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTOWEGO O WARTOŚCI 4.122.679 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.122.679 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed terminem składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 67 8589 0006 0050 0000 0084 0002. Kserokopię polecenia przelewu należy załączyć do oferty. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginał należy złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Ryglicach do dnia otwarcia ofert do godziny 10.00 . Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty przetargowej. 5.Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z art. 46 ust.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2 SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 2. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne a także oddzielne oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. Ponadto każdy z wykonawców winien dołączyć: -aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu -koncesje, zezwolenia lub licencje dla każdego z podmiotów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane przez Wykonawców, bądź przez osoby upoważnione przez Wykonawcę (w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) wykonawcy winni przekazać w taki sposób, by zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Informacja ta powinna być załączona jako odrębna część nie związana w sposób trwały z ofertą. Brak stosownego zastrzeżenia traktowany będzie jednoznacznie jako zgoda na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienia na zasadach określonych w ustawie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszystkie załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy wypełnić zgodnie z opisami umieszczonymi w poszczególnych drukach. Formularze wchodzące w skład specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy wypełnić i podpisać (imię, nazwisko i podpis osoby upoważnionej, pieczęć służbowa, pieczęć firmowa). Pozostałe załączniki należy przedłożyć w formie przygotowanej przez wykonawcę lub uzyskanej od właściwego urzędu lub instytucji. Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załączonym wzorem. 2.Wypełniony formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1. 3.Oświadczenia wymienione na załączniku nr 2 potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wypełnione w pkt 16 SIWZ. 5.Projekt umowy kredytowej spełniający warunki SIWZ. 6.Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglie.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach