Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI MAKSYMALNEJ 1,425 MLN ZŁ NA POTRZEBY GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI MAKSYMALNEJ 1,425 MLN ZŁ NA POTRZEBY GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w 1 425 000,00 PLN (słownie: milion czterysta dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Kredyt zostaje zaciągnięty z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2013 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów, w tym na pokrycie wkładu własnego w realizowanych projektach finansowanych z Funduszy Europejskich w wysokości 225 000,00 zł . 3. Okres kredytowania ustala się na okres 10 lat tj. na lata 2014-2024. 4. Okres karencji w spłacie kapitału wynosić będzie 6 miesięcy. 5. Po upływie okresu karencji kredyt będzie spłacany w ratach półrocznych w kolejnych latach począwszy od : Rok 2014 - kwota 225 000,00 zł Rok 2015 - kwota 10 000,00 zł Rok 2016 - kwota 10 000,00 zł Rok 2017 - kwota 10 000,00 zł Rok 2018 - kwota 10 000,00 zł Rok 2019 - kwota 10 000,00 zł Rok 2020 - kwota 50 000,00 zł Rok 2021 - kwota 100 000,00 zł Rok 2022 - kwota 200 000,00 zł Rok 2023 - kwota 400 000,00 zł Rok 2024 - kwota 400 000,00 zł 6. Kredyt będzie wykorzystywany w transzach. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca postawi mu do dyspozycji I transzę kredytu w wysokości 500 000,00 zł nie później niż w terminie do 28.10.2013 r. Kolejne transze kredytu o różnej wielkości - w zależności od potrzeb Zamawiającego zostaną wykorzystane w terminie do 31.12.2013 roku 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej niż określona w zamówieniu kwoty kredytu oraz prawo do spłaty wykorzystanego kredytu przed ustalonym terminem - bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 8. W całym okresie kredytowania marża banku pozostaje na niezmienionym poziomie. 9. Przy naliczaniu odsetek za okres kredytowania stosować należy stawkę WIBOR 3M ustaloną na 25 dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc przypadający na koniec okresu, za który nalicza się odsetki, jako średnią notowań z ostatnich 5 dni roboczych. 10. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu; - na koniec kwartału. Spłata kapitału następować będzie w okresach półrocznych. 11. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu na podstawie stosownych dokumentów obciążeniowych, co kwartał, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 13. Gmina podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 14. Kredyt zostaje zaciągnięty w walucie polskiej tj. w złotych PLN. 15. Odsetki będą płatne od salda kwoty kredytu. 16. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 31.12.2013 roku 17. Niewykorzystanie kredytu w całości lub w części w terminie do 31.12.2013 roku oznacza rezygnację z dalszego wykorzystania kredytu lub jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach