Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI MAKSYMALNEJ 1,400 MLN ZŁ NA POTRZEBY GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI MAKSYMALNEJ 1,400 MLN ZŁ NA POTRZEBY GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości maksymalnej 1 400 000,00 PLN (słownie: milion czterysta tysięcy złotych 00/100). 2. Kredyt zostaje zaciągnięty z przeznaczeniem na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów. 3. Okres kredytowania ustala się na 12 lat tj. na lata 2015-2026. 4. Okres karencji w spłacie kapitału wynosić będzie ok. 9 miesięcy (pierwsza spłata kapitału na 30.06.2016 r). 5. Po upływie okresu karencji kredyt będzie spłacany w ratach rocznych w kolejnych latach począwszy od : Rok 2016 - kwota 5 000,00 zł Rok 2017 - kwota 5 000,00 zł Rok 2018 - kwota 5 000,00 zł Rok 2019 - kwota 5 000,00 zł Rok 2020 - kwota 20 000,00 zł Rok 2021 - kwota 50 000,00 zł Rok 2022 - kwota 50 000,00 zł Rok 2023 - kwota 50 000,00 zł Rok 2024 - kwota 50 000,00 zł Rok 2025 - kwota 700 000,00 zł Rok 2026 - kwota 460 000,00 zł 6. Kredyt będzie wykorzystywany w transzach. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca postawi mu do dyspozycji I transzę kredytu w wysokości nie mniejszej niż 800 000,00 zł nie później niż w terminie do 01.10.2015 r. Kolejne transze kredytu o różnej wielkości - w zależności od potrzeb Zamawiającego zostaną wykorzystane w terminie do 31.12.2015 roku. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej niż określona w zamówieniu kwoty kredytu oraz prawo do spłaty wykorzystanego kredytu przed ustalonym terminem - bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 8. W całym okresie kredytowania marża banku pozostaje na niezmienionym poziomie. 9. Przy naliczaniu odsetek za okres kredytowania stosować należy stawkę WIBOR 3M ustaloną na 25 dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc przypadający na koniec okresu, za który nalicza się odsetki, jako średnią notowań z ostatnich 5 dni roboczych. 10. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu; - na koniec kwartału. Spłata kapitału następować będzie w okresach półrocznych. 11. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu na podstawie stosownych dokumentów obciążeniowych, co kwartał, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 13. Gmina podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 14. Kredyt zostaje zaciągnięty w walucie polskiej tj. w złotych PLN. 15. Odsetki będą płatne od salda kwoty kredytu. 16. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 31.12.2015 roku 17. Niewykorzystanie kredytu w całości lub w części w terminie do 31.12.2015 roku oznacza rezygnację z dalszego wykorzystania kredytu lub jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach