Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.625,00 zł.

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.625,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.625,00 zł. (słownie: cztery miliony sześćset dwadzieścia pięć złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Kwota kredytu przekazana (wypłacona) zostanie Zamawiającemu po zawarciu umowy do 30 września 2020 r. w jednej transzy zgodnych z dyspozycją Zamawiającego w terminie 3 dni od daty jej wystawienia. Okres kredytowania do 30 września 2025 r. Pierwsza rata spłaty kredytu – 31.03.2021 r. a ostatnia 30.09.2025 r. wg poniższego harmonogramu spłat: 1. do dnia 31.03.2021 r. 110.000,00 zł. 2. do dnia 30.06.2021 r. 110.000,00 zł. 3. do dnia 30.09.2021 r. 110.000,00 zł. 4. do dnia 31.12.2021 r. 110.000,00 zł. 5. do dnia 31.03.2022 r. 110.000,00 zł. 6. do dnia 30.06.2022 r. 110.000,00 zł. 7. do dnia 30.09.2022 r. 110.000,00 zł. 8. do dnia 31.12.2022 r. 110.000,00 zł. 9. do dnia 31.03.2023 r. 289.975,00 zł. 10. do dnia 30.06.2023 r. 289.975,00 zł. 11. do dnia 30.09.2023 r. 289.975,00 zł. 12. do dnia 31.12.2023 r. 289.975,00 zł. 13. do dnia 31.03.2024 r. 289.975,00 zł. 14. do dnia 30.06.2024 r. 289.975,00 zł. 15. do dnia 30.09.2024 r. 289.975,00 zł. 16. do dnia 31.12.2024 r. 289.975,00 zł. 17. do dnia 31.03.2025 r. 289.975,00 zł. 18. do dnia 30.06.2025 r. 289.975,00 zł. 19. do dnia 30.09.2025 r. 220.875,00 zł. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne po zakończeniu kwartału kalendarzowego w terminie 10 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału, przy czym: 1) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty kredytu i kończy się 31.12.2020 r.; 2) kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego; 3) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 4) ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. Oprocentowanie kredytu powinno być liczone w stosunku rocznym w oparciu o zmienną średnią stawkę WIBOR za trzy miesiące (3M) z poprzedniego kwartału tj. od 01.04.2020 r. do 30.06.2020 r. (0,26 %) powiększone o stałą marżę wykonawcy. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zgodnie z art. 36b ustawy wykonawca wskazuje części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podaje firmy podwykonawców. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywane przez pracowników zajmujących się obsługą kredytu. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66.11.30.00-5 - usługi udzielania kredytu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach