Przetargi.pl
Remont i dostosowanie do obowiązujących wymagań części pomieszczeń Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, Aleje Grunwaldzkie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6644411 do 19 , fax. 846 642 521
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    Aleje Grunwaldzkie 1
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 84 6644411 do 19, fax. 846 642 521
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-tomaszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i dostosowanie do obowiązujących wymagań części pomieszczeń Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę, zadania pn: „Remont i dostosowanie do obowiązujących wymagań części pomieszczeń Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim”, polegającego na zmianie układu funkcjonalnego lokalizacji i wydzielenie 3 izolatek dla Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc, obejmujące: a. przebudowę ścian, b. przebudowę instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem niezbędnych zabezpieczeń, c. przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnych, d. przebudowę instalacji gazów medycznych, e. przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych, wymianę okładzin ścian i podłóg Zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez „SANIT-GAZ” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe z siedzibą przy ul. K. Olszewskiego 8, 20-471 Lublin, która stanowi Załącznik nr 6 do SIZW – PROJEKT REMONTU i Załącznik nr 7 – SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH. W ramach umowy Wykonawca wykona również prace i działania niezbędne dla wykonania zamówienia, obejmujące w szczególności: 1) przygotowanie placu budowy, w tym: organizacja ruchu w otoczeniu budowy, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy, 2) wydzielenie i zabezpieczenia terenu budowy; 3) doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb prac budowlanych, 4) umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, urządzenia ppoż. i BHP, tablice informacyjne zgodne z wymogami i wytycznymi, 5) wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej Umowy zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, 6) w przypadku wystąpienia zmian, wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją w wersji papierowej (w 3 egz.) i elektronicznej; 7) przygotowanie dokumentacji odbiorowej. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób nie kolidujący z wykonywaną przez Zamawiającego działalnością. Roboty prowadzone będą w obiekcie funkcjonującym. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do pracy niezwłocznie po przekazaniu terenu budowy w terminie określonym w Umowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: Załączniku nr 6 do SIZW – PROJEKT REMONTU, Załączniku nr 7 – SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH, Załączniku nr 8 - PRZEDMIAR ROBÓT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych (piętnaście tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23.09.2020r. do godz. 10:00. Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, może być wniesione w jednej lub kilku formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109,poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Bank PEKAO S.A. I Oddział w Tomaszowie Lubelskim nr: 93 1240 2832 1111 0000 3300 7205 W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu został złożony w sposób, który nie spowoduje ingerencji w integralność oferty w przypadku jego zwrotu Wykonawcy, natomiast kopia powinna być trwale załączona do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany oferta. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkowa wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY Załącznik nr 2 do SIWZ - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Załącznik nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Załącznik nr 4 do SIWZ – WYKAZ ROBÓT Załącznik nr 5 do SIWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach