Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia ZM 20/230/2020 jest kompleksowa termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach (ETAP 1).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Bema
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 45 02 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Bema 1
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 45 02 223, , fax. -
    REGON: 43120573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia ZM 20/230/2020 jest kompleksowa termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach (ETAP 1).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Pawilonie A- Etap 1 polegających na: modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u., wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, wymianę oświetlenia wewnętrznego, modernizację instalacji wod-kan., prace budowlano – wykończeniowe w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy. Zakres przedsięwzięcia związany jest z projektem termomodernizacji obiektów SP ZOZ w Puławach.Zakres robót, o których mowa powyżej obejmuje: a) Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej. b) Wymianę oświetlenia wewnętrznego ( w tym awaryjnego i ewakuacyjnego). c) Wymiana drzwi zewnętrznych i stolarki okiennej. d) Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej. e) Roboty ogólnobudowlane. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają: a) dokumentacja projektowa, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.2 Sposób wykonania: Wykonanie robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie, a prace muszą być prowadzone w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Zamawiającego, przy czym prace, mogą być realizowane w godzinach 7.00 – 21.00. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe również bez przeprowadzenia wizji. Termin wizji lokalnej można uzgodnić z Kierownikiem Działu Technicznego– Bogdan Cybula tel.814502238 lub 601779794. 1.3 Stosowanie zamienników: Stosowanie zamienników. Rozwiązania równoważne: a) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, świadectwo jakości, dokumentację techniczno-ruchową). c) Dopuszcza się zamienne rozwiązania pod warunkiem: - spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych, - przedstawienia i akceptacji ze strony Zamawiającego zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). d) Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 1.4 Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie: a) z opracowaną dokumentacja techniczną, b) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c) złożoną ofertą, d) Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r, ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), e) z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595), f) wiedzą techniczną i zgodnie ze sztuką budowlaną. 1.5 Dane ogólne - opis stanu istniejącego: Budynek stanowi część kompleksu obiektów Szpitala Specjalistycznego w Puławach. Z pozostałą częścią kompleksu jest połączony przewiązką. Wejście do budynku z poziomu parteru. Komunikacja pozioma korytarzami, komunikacja pionowa klatkami schodowymi, dodatkowa komunikację zapewniają windy. Budynek jest obiektem siedmiokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Kondygnacja podziemna budynku została przeznaczona na pomieszczenia techniczne. Jest to budynek o regularnej bryle postawionej na planie zbliżonym do prostokąta. Istniejący układ funkcjonalny budynku nie ulega zmianie. Poszczególne kondygnacje budynku zostały ze sobą połączone komunikacyjnie poprzez wewnętrzny układ korytarzy (korytarze usytuowany wzdłuż dłuższej osi budynku). Budynek został wyposażony w trzy klatki schodowe. Konstrukcja obiektu: Budynek zrealizowano w konstrukcji żelbetowej szkieletowej w technologii częściowo uprzemysłowionej, obiekt wybudowanym w latach sześćdziesiątych w technologii wielkopłytowej prefabrykowanej żelbetonowej. Konstrukcję nośną stanowi układ słupowo belkowy: a) stropy między kondygnacyjne typu Żerań, tynkowany, malowany; b) stopy fundamentowe pod słupy wylewane na mokro żelbetowe; c) ławy fundamentowe – żelbetowe; d) słupy wewnętrzne – żelbetowe; e) schody płytowe żelbetowe; f) warstwy podposadzkowe przyziemia: piasek 15 cm, chudy beton 15 cm, 2 x papa na lepiku, płyta pilśniowa 5 cm, wylewka betonowa, posadzka z płytek ceramicznych lub PCV; g) szyb windy żelbetowy wylewany na mokro; h) ściany fundamentowe żelbetowe wylewane na mokro nie ocieplone; i) ściany zewnętrzne prefabrykowane z płyt żelbetowych oraz bloczków gazobetonowych; k) obudowa wewnętrzna klatki schodowej z cegły pełnej; l) ścianki działowe z cegły; ł) bloki wentylacyjne prefabrykowane typowe ponad dachem obudowane cegłą pełną; m) stropodach wentylowany z płyt żelbetowych typowych prefabrykowanych opartych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki; n) ściany maszynowni z gazobetonu, stropodach z płyt otworowych pokrytych żużlobetonem w spadku. Ściany attykowe z cegły pełnej. Strop maszynowni żelbetowy wylewany. Elementy zewnętrzne budynku: Elewacja budynku: a) pasy podparapetowe na dłuższych elewacjach pokryte z zewnątrz płytkami „Przeworsk”; b) cokoły przyziemia oblicowane płytkami klinkierowymi; c) pozostałe ściany tynkowane, tynki zewnętrzne na elewacji pierwotne cementowo-wapiennych; d) na elewacjach poprowadzono kanały instalacyjne wentylacji mechanicznej; Dach budynku: Stan techniczny konstrukcji jest zadawalający, płyty prefabrykowane, kryty papą. Wejścia do budynku: Do budynku prowadzi 5szt. wejść zlokalizowanych od strony północnej oraz 1szt. na elewacji wschodniej. Część wejść zaopatrzona w zadaszenie. - dostęp dla osób niepełnosprawnych: z poziomu przyległego chodnika. Stolarka okienna i drzwiowa: Okna pierwotne drewniane podwójnie szklone w części wymienione na PVC. Stolarka wewnętrzna płytowa , drzwi jedno i dwuskrzydłowe. Drzwi zewnętrzne drewniane lub wymienione aluminiowe. Obiekt w ścianach szczytowych posiada logie. Instalacje wewnętrzne: Instalacja elektryczna: a) instalacje elektryczne ogólnego stosowania; b) instalacja siły dla celów technologicznych dźwigów i wentylacji; c) wydzielona sieć zasilania urządzeń komputerowych i teletechnicznych; d) instalacje słaboprądowe łączności telefonicznej i specjalnej; e) sieć komputerowa; f) instalacja odgromowa ze zwodami poziomymi niskimi wykonana z przewodu nie izolowanego o przekroju d = 6 mm. Instalacje wodno kanalizacyjne: W zakresie sieci wodno kanalizacyjnych budynek posiada instalacje: wody zimnej zasilaną z sieci miejskiej kanalizacji odprowadzanej do sieci miejskiej hydrantów ppoż. Instalacja c.o.: Węzły cieplny jest zlokalizowany w piwnicy budynku. Wentylacja grawitacyjna : stan techniczny dobry Uwaga: Docelowo -dopływ świeżego powietrza z zewnątrz należy zapewnić poprzez montaż nawiewników higrosterowanych. Wentylacja mechaniczna -miejscowa w zakresie części pomieszczeń Stan techniczny obiektu: Ocenę stanu technicznego obiektu oszacowano na podstawie wizji lokalnej dokonanej przez projektanta. Zużycie techniczne budynku oszacowano w wysokości 30%. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do zapewnienia w ramach wynagrodzenia inspektora nadzoru. Szczegółowe opisy techniczne sposobu wykonania robót zawarte są w Załączniku nr 10 do SIWZ. UWAGA! Załączona dokumentacja techniczna obejmuje ETAP 1 i ETAP 2 ROBÓT. Przedmiot zamówienia dotyczy Etapu 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium określone w stosunku do wartości zamówienia w całości wynosi 260 000,00 zł. (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w tym: 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Bank Millennium S.A. 52 1160 2202 0000 0000 9840 8599. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do daty złożenia oferty. - na przelewie należy umieścić informację "wadium – ZM 20/230/2020”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2) wykazu zawierającego co najmniej dwie roboty budowlane polegające na modernizacji budynku o wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (dokumentów) określających, czy wskazane w wykazie ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone(tzw. poświadczenie, protokoły odbioru końcowego robót, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz; 3) wykazu zawierającego informację, że Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie /rozbudowie /nadbudowie budynku, klasyfikowanego w Sekcji 1 Dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w tym jednej z Klasy 1264, z wyłączeniem „Budynków przemysłowych i magazynowych” (Grupa 125), „pozostałych budynków niemieszkalnych” (grupa 127), wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji c.o. , c.w.u i instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz; 4) wykaz zawierający, co najmniej po jednej osobie uprawnionej do pełnienia funkcji zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) kierownika: a) budowy o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, b) robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, c) robót o specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej, posiadające minimum 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót lub budowy dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do siwz;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach