Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Rzeczyca"

Gmina Tuczno ogłasza przetarg

  • Adres: 78640 Tuczno, ul. Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 259 30 35 , fax. 0-67 259 30 89
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczno
    ul. Wolności 6
    78640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 259 30 35, fax. 0-67 259 30 89
    REGON: 57079151400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Rzeczyca"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 220.000,00 zł, uruchomionego jednorazowo na rachunek bieżący gminy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 05-10-2017r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy – do dnia 31-12-2027 r. Spłata kapitału nastąpi w 40 ratach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał począwszy od 31.03.2018r.. W przypadku, gdy termin spłaty przypadnie na sobotę albo dzień uznany ustawowo za wolny od pracy – w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, z uwzględnieniem pkt 4 i pkt 7 Załącznika nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, objętej niniejszym postępowaniem. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi udokumentować prawo do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. - Na kolejnych etapach postępowania - na wezwanie Zamawiającego (w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału) Wykonawca powinien złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o prawie do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach