Gmina Tuczno ogłasza przetarg
- Adres: 78640 Tuczno, ul. Wolności
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 259 30 35 , fax. 0-67 259 30 89
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczno
ul. Wolności 6
78640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-67 259 30 35, fax. 0-67 259 30 89
REGON: 57079151400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Rzeczyca" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 220.000,00 zł, uruchomionego jednorazowo na rachunek bieżący gminy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 05-10-2017r. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy – do dnia 31-12-2027 r. Spłata kapitału nastąpi w 40 ratach kwartalnych, płatnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał począwszy od 31.03.2018r.. W przypadku, gdy termin spłaty przypadnie na sobotę albo dzień uznany ustawowo za wolny od pracy – w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, z uwzględnieniem pkt 4 i pkt 7 Załącznika nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, objętej niniejszym postępowaniem. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi udokumentować prawo do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. - Na kolejnych etapach postępowania - na wezwanie Zamawiającego (w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału) Wykonawca powinien złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy o prawie do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego
Dodano: 2024-04-22 - Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu, w tym na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Tolcz
Dodano: 2024-04-17 - Udzielenie kredytu na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w Starej Dąbrowie wraz z przebudową zjazdu z drogi powiatowej nr 1719Z„ do kwoty 739 255 zł.
Dodano: 2023-12-02 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2023-10-27 - Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych
Dodano: 2022-10-27 - Kredyt długoterminowy w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2020-12-04 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2020 i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do kwoty 2.000.000,00 zł
Dodano: 2020-11-13 - Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2020 r. w wysokości 2 242 000,00
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 8.250.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu 3.550.000 zł i wyemitowanych obligacji 4.700.000 zł
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 762 600,00 zł dla Gminy Karlino.
Dodano: 2020-10-06