Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943122310
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
1-go Maja 18
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 943122310
REGON: 330920452 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialogard.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Fabrycznej w Białogardzie wraz z dostawą kontenerów i pojemników na odpady. Część I: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Fabrycznej w Białogardzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu POIS.02.02.00-00-0002/0016 pn. Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 i polega na budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Fabrycznej w Białogardzie (działka ewid. nr 226/1; 226/4 obręb 0011 m. Białogard) w formule „zaprojektuj i wybuduj” (w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy), w szczególności: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej „Budowy punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Fabrycznej w Białogardzie” oraz budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przy ul. Fabrycznej w Białogardzie, które obejmują: wykonanie wjazdu na działkę, utwardzenie terenu z odwodnieniem do kanalizacji deszczowej, wykonanie ogrodzenia, wyposażenie w kontenery socjalno-biurowe, wykonanie stanowisk na kontenery do selektywnej zbiórki odpadów, wykonanie ścieżki edukacyjnej,wykonanie miejsc postojowych,urządzenie terenów zielonych, ustawienie tablic informacyjnych (zawartych w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, dostępnymi na portalu www.funduszeeuropejskie.gov.pl, strona http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/;) wykonanie małej architektury oraz infrastruktury przy ścieżce edukacyjnej, wykonanie tablic informacyjnych (tablice zielone z białymi napisami o treści: 1. Odpady wielkogabarytowe – tkaniny, dywany, wykładziny; 2. Odpady wielkogabarytowe – meble; 3. Odpady wielkogabarytowe – urządzenia sanitarne i inne; 4. Opakowania z papieru i tektury; 5. Opakowania z tworzyw sztucznych; 6. Opakowania wielomateriałowe; 7. Opakowania ze szkła; 8. Papier i tektura; 9. Sprzęt elektryczny i elektroniczny; 10. Odzież i tekstylia; 11. Odpady ulegające biodegradacji; 12. Drewno malowane i impregnowane; 13. Opony; 14. Odpady betonu oraz gruz betonowy; 15. Gruz ceglany; 16. Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia; 17. Odpady budowlane i rozbiórkowe – usunięte tynki, tapety, okleiny itp.; 18. Odpady budowlane i rozbiórkowe – drewno; 19. Odpady budowlane i rozbiórkowe – szkło; 20. Odpady budowlane i rozbiórkowe – tworzywa sztuczne; 21. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu; oraz 10 dodatkowych gładkich białych tablic pozwalających na opisanie tabliczki przez pracownika punktu), (tablice białe z czarnymi napisami o treści zgodnie z opisem w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz 15 dodatkowych gładkich białych tablic pozwalających na opisanie tabliczki przez pracownika punktu). wykonanie przyłączy do sieci elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, wykonanie wag najazdowych, wykonanie rampy rozładunkowej wraz z pomieszczeniami magazynowymi pod rampą i ich wyposażeniem, wykonanie wiaty nad rampa rozładunkową (w przypadku braku możliwości wykonania instalacji sanitarnej, kanalizacyjnej). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: w ramach wykonania, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, kompleksowej dokumentacji projektowej: koncepcję projektową z podaniem rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych, projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, projekt wykonawczy,przedmiar robot, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, pozyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności aktualnych map i opinii geotechnicznych, uzyskanie stosownych pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót, wymaganych odrębnymi przepisami, zapewnienie sprawdzenia projektu pod względem zgodności z przepisami prawa przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, przekazanie kompleksowej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej, opracowanie koncepcji i przedstawienie jej zamawiającemu w terminie 30 dni od podpisania umowy, opracowanie projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz złożenie w imieniu zamawiającego (na podstawie upoważnienia) wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę – w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. W ramach wykonania robót budowlanych: sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zabezpieczenie mediów na czas robót, zapewnienie materiałów, energii, urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu na czas robót oraz oznakowanie tablicami informacyjnymi, roboty pomiarowe, przygotowawcze, roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowy, warstwy konstrukcyjne oraz przygotowanie i wykonanie nawierzchni placów i dróg utwardzonych, regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego wraz z nasadzeniami zieleni niskiej i wysokiej, obsianie i pielęgnacja trawników, zakończenie wszelkich robót budowlanych, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – w terminie do 31 października 2018 r. W ramach wykonania dostaw: zakup i dostarczenie wraz z montażem kontenerów: biurowego i socjalno-biurowego wraz z niezbędnym wyposażeniem (według zapisów programu funkcjonalno-użytkowego), zakup i dostarczenie wraz z montażem dwóch wag samochodowych, najazdowych, zakończenie dostaw wraz z montażem – w terminie do 31 października 2018 r., zamówienie nie obejmuje dostaw kontenerów i pojemników na odpady. Inne wymagania: opracowanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego poprzez wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów stanowiących przedmiot umowy, w kolorystyce i kształcie uzgodnionym z zamawiającym, ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu umowy w należytym stanie i porządku, wolnym od przeszkód komunikacyjnych, wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy, zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, uporządkowanie terenu objętego placem budowy, pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, zakończenie robót – w terminie do 31 października 2018 r. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe konieczne do uwzględnienia: oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane,zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.),zagospodarowanie terenów zielonych, w tym m.in. założenie trawników,wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego poprzez wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,uporządkowanie terenu objętego placem budowy,wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program funkcjonalno – użytkowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ w wysokości 25.000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy).4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu komunalnego przy ul. Światowida 46/3 w Szczecinie
Dodano: 2024-07-19 - Aktualizacja istniejącej oraz wykonanie brakującej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu zabytkowego budynku mieszkalnego przy ul. Królowej Korony Polskiej 20 w Szczecinie
Dodano: 2024-02-09 - Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU)
Dodano: 2024-01-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji/remontu/przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych w budynku DPS ul. Romera w Szczecinie ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2023-08-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Międzypokoleniowa rekreacja w Śródmieściu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie działka nr 15/28 z obrębu 1041 oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2023-06-07 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Miejsca rekreacji dla mieszkańców w Szczecinie” z podziałem na 3 części
Dodano: 2022-09-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Budowa nowego połączenia drogowego miejscowości Bezrzecze i Wołczkowo z miastem Szczecin
Dodano: 2021-02-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Budowa nowego połączenia drogowego miejscowości Bezrzecze i Wołczkowo z miastem Szczecin
Dodano: 2020-12-30 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót remontowych budynku podlegającego ochronie konserwatora zabytków „Remont elewacji budynku wraz z czyszczeniem i impregnacją połaci dachu budynku przy ul. Grunwaldzkiej nr 66 w Pobierowie” - powtórka
Dodano: 2020-11-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla robót remontowych budynku podlegającego ochronie konserwatora zabytków „Remont elewacji budynku wraz z czyszczeniem i impregnacją połaci dachu budynku przy ul. Grunwaldzkiej nr 66 w Pobierowie”
Dodano: 2020-11-05