Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów

Gmina Bierzwnik ogłasza przetarg

  • Adres: 73-240 Bierzwnik, ul. Kopernika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 768 01 30 , fax. 95 768 01 11
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bierzwnik
    ul. Kopernika 2
    73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 768 01 30, fax. 95 768 01 11
    REGON: 21096703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bierzwnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja usługi pn. "Kredyt długoterminowy w wysokości 700 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów". 2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30.09.2025 r. 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.09.2022 r. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 700 000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. 6. Spłata kredytu dokonywana będzie w 4 ratach rocznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), w ostatnim dniu trzeciego kwartału w roku 2022,2023,2024 i 2025. 7. Prowizja będzie płatna jednorazowo w terminie ustalonym przez Bank, jednak nie wcześniej niż w dniu uruchomienia kredytu na koncie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wyłącznie jednorazową prowizję tzn. z tytułu uruchomienia kredytu. 8. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR ustaloną według średniomiesięcznej stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego okres naliczania odsetek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 1896 ze zm.) lub w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 grudnia 2000 r. o funkcjonowaniu banków spółdzielczych ich zrzeszaniu i bankach zrzeszających (Dz. U. z 2020 poz. 449 ze zm.); W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli zezwolenie/ licencję będzie posiadał wykonawca tej części zamówienia, która wymaga posiadania zezwolenia/ licencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział 5 SIWZ. 5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.2. Stosowne pełnomocnictwo – w sytuacji, o której mowa w pkt 5.11. 5.1.5. Harmonogram spłat kredytu sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ.5.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są oni zobowiązani złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1. przy czym: - dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.3 (opisane powyżej) składa każdy z nich, - dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.4. (opisane powyżej) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdziale 4, pkt 4.2. SIWZ. 5.4 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w 5.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.5.5 Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach