Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 247 000 zł na zadania: Rewitalizacja Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Międzylesie i Remont gminnego budynku kultury i ratownictwa pożarowego w Domaszkowie oraz planowanego deficytu budżetu w 2009 roku

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8126327 , fax. 074 8126126
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8126327, fax. 074 8126126
    REGON: 00053062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 247 000 zł na zadania: Rewitalizacja Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Międzylesie i Remont gminnego budynku kultury i ratownictwa pożarowego w Domaszkowie oraz planowanego deficytu budżetu w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 247 000 zł na sfinansowanie zadań : Rewitalizacja Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Międzylesie i Remont gminnego budynku kultury i ratownictwa pożarowego w Domaszkowie oraz planowanego deficytu budżetu w 2009 roku. na następujących warunkach: 3.1. Udzielenie kredytu w kwocie 1 247 000 zł - 25.11.2009r. 3.2. Spłata kapitału kwartalna. 3.3. Spłata kredytu wg harmonogramu: :25.02.2010,. 25.05.2010, 25.08.2010, 25.11.2010, 25.02.2011, 25.05.2011, 25.08.2011, 25.11.2011. 3.4. Spłata odsetek miesięczna. 3.5. Spłata odsetek nastąpi w okresie od 25.11.2009 r. do 25.11 2011 r. 3.6. Oprocentowanie kredytu będzie stałe 3.7. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia, przesyłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 7 dni od jego otrzymania. 3.8. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.9. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 3.10. Kwota prowizji ma obejmować wszystkie czynności i opłaty związane z uruchomieniem i obsługą kredytu. Prowizja określona jest w procentach w stosunku do podjętej kwoty kredytu i pobierana jest przy kolejnych transzach w stosunku do podjętej kwoty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w ppkt 1. oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia będzie on zobowiązany najpóźniej w dniu zawarcia umowy o niniejsze zamówienie do złożenia oryginału do wglądu, a do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność, właściwej umowy np. konsorcjum , która określi zakres , formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 6. Złożą ofertę odpowiadająca treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 8. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 4. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopię potwierdzoną notarialnie 5. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ). 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 2 SIWZ). 7. Zaakceptowane i podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy założenia do umowy (załącznik nr 3 SIWZ). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1; 2; 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski ( w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt 8 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub w formie kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Z tym, że pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów, bądź kopii potwierdzonych notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzylesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach