Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
Plac Wolności 5 5
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
REGON: 69291493227000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2010 - 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych : 1.Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej, 2.Gminny Ośrodka Pomocy Społecznej, 3.Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, 4.Dom Kultury, 5.Biblioteka Publiczna Zakres obsługi bankowej budżetu obejmuje: 1.otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych, 2.otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego, 3.udzielanie kredytów odnawialnych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Środa Śląska do wysokości 4.000.000,00 zł z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną (powiększoną) o marżę banku - stałą w okresie kredytowania. Prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nie może być wyższa niż 0,5%, 4.miesięczną kapitalizację odsetek na wszystkich rachunkach w oparciu o stawkę WIBID 1M pomniejszoną o stałą marżę banku, 5.przyjmowanie wpłat gotówkowych, 6.dokonywanie wypłat gotówkowych, 7.realizacje poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej, 8.przelewy na rachunek wewnątrz banku z wykorzystaniem systemu elektronicznego, 9.potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie i dostarczanie wyciągów bankowych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 3) Wykonawca musi załączyć do oferty wzór umowy świadczenia obsługi budżetu Gminy Środa Śląska oraz jej jednostek organizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) i uwzględniającej istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy, podane w punkcie 25 SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 1.3Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4 Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 1.5Wypełniona Kalkulacja obsługi budżetu gminy oraz jej jednostek organizacyjnych przez okres 5 lat - załącznik nr 2. 1.6Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 1.7Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 1.8 Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 1.9 Wzór umowy świadczenia obsługi budżetu gminy oraz jej jednostek organizacyjnych, sporządzony zgodnie z przepisami ustawy Prawo bankowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniędzy i pozostających na rachunkach bankowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06