Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 300.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2020 roku

Gmina Skomlin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-346 Skomlin, Trojanowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8864477, , fax. 043 8864477 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skomlin
    Trojanowskiego 1
    98-346 Skomlin, woj. łódzkie
    tel. 043 8864477, , fax. 043 8864477 w. 13
    REGON: 73093473700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skomlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 300.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 300 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2020r. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2030 roku. (zakończenie spłaty). 2. Spłata rat kredytu wraz z odsetkami następować będzie w terminach określonych w Harmonogramie spłaty kredytu, który stanowi zał. Nr 4 do SIWZ. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu w zakresie ilości i wysokości rat oraz terminów spłaty. Możliwość wydłużenia terminu spłaty bez dodatkowej opłaty. 3. Karencja w spłacie należności głównej kredytu do dnia 31.12.2027 r. 4. Odsetki kredytu zmienne, płatne w ratach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca poczynając od 31.12.2020 r. 5. Prowizja za uruchomienie kredytu – obliczona jako % od kwoty kredytu. 6. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób: a) oprocentowanie kredytu zmienne: wyrażone w relacji do stawki WIBOR 1M (obowiązującej w dniu 20.11.2020r.) powiększonej o stałą marżę banku, b) Inne koszty lub korzyści związane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża, muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu, c) prowizja za uruchomienie: liczona jako % od całej kwoty kredytu, tj. 300.000,00 zł. Prowizję za uruchomienie kredytu Wykonawca jest zobowiązany skalkulować tak, aby obejmowała wszystkie prowizje stosowane przez Wykonawcę, związane z udzieleniem i obsługą kredytu (przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową). 7. Spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty lub po wymaganym terminie spłaty, bez dodatkowych kosztów bankowych. 8. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia w oparciu o zmienną stopę bazową-WIBOR-1M wyliczoną jako średnią arytmetyczną pięciu ostatnich notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, powiększoną o marżę banku, 9. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu. 10. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za zamianę harmonogramu w okresie kredytowania. 11. Do obliczenia odsetek przyjmuje się naturalną ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 12. Prawna forma zabezpieczenia kredytu – weksel własny in blanco, nie przewiduje się innych form zabezpieczenia. 13. Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie Wykonawcy informacji i dokumentów niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego. 14. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Usługi udzielania kredytu 66113000-5 15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Zamówienie należy wykonać z zachowaniem obowiązujących przepisów. 16. Zamawiający nie zastrzega samodzielnego wykonania kluczowych części zamówienia. 16.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam, 16.2.Informacje na temat udziału Podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w formularzu ofertowym, 16.3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z Podwykonawcą, ze wskazaniem tej części, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. Zamawiający może zgodnie z art. 647 1 Kc wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 21. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: „Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 300.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2020 roku”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że wyżej przedstawiony warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada: 1)Zezwolenie właściwego organu na rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2020 poz. 1896 t.j.) a w przypadku banku państwowego, pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia wskazanych w sekcji 5, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie wstępne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w pkt 6.2.1 SIWZ. 2. Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.5.3 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu 3. Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Formularz ofertowy 7. Harmonogram spłaty kredytu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach