Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 422 547 418
- Data zamieszczenia: 2020-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
ul. Wojska Polskiego 121
91-726 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 422 547 418
REGON: 27579000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania okładek do dyplomów wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania okładek do dyplomów doktora sztuki na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku 1 do SIWZ oraz dostawy wykonanych okładek do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca uprawniony jest do złożenia jednej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostawy okładek do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź. Koszty wykonania okładek oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79971100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną