Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW ORAZ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO w kwocie 1.825.596,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia pięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć 00/100).

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782044 , fax. 14 6782818
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782044, fax. 14 6782818
    REGON: 00054565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW ORAZ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO w kwocie 1.825.596,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia pięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć 00/100).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W 2013 ROKU NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW ORAZ NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO w kwocie 1.825.596,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia pięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć 00/100). 1.Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy. 2.Uruchomienie transzy planuje się w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. 3.Okres spłaty kredytu - 15 lat (od 2014 r. do 2029 r.). 4.Kapitał spłacany będzie w 60 równych ratach, po cztery raty każdego roku, w terminach do: 31 stycznia, 30 kwietnia, 31 lipca i 31 października, począwszy od października 2014 r. do lipca 2029 r. wg. zestawienia okreslonego w Części III SIWZ. 5.Roczna karencja w spłacie kredytu liczona od następnego dnia po uruchomieniu kredytu. 6.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym uruchomiono kredyt. 7.Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa oprocentowania WIBOR 1 M (z dnia podpisania umowy kredytowej) + marża Banku. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała prze cały okres kredytowania. 8.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 10.W celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Zamawiającego w załączeniu przedkładamy dokumenty wymienione w Załączniku nr 3. 11.Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 12.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 13.Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie i prowizja za udzielenie kredytu oraz inne koszty, określone w załączniku do formularza ofertowego. 14.Zamawiający nie dopuszcza pobierania prowizji od: wcześniejszej spłaty kredytu, aneksowania umowy, oraz dodatkowych opłat i prowizji lub odsetek od: niewykorzystanej kwoty kredytu. 15.Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu że rok liczy 365 dni. 16.Zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1 M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.11.2013 r. do godz. 1200. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 1.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr PPI.271.1.13 2.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt 9.3 SIWZ Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA NIE ZOSTAŁA ZABEZPIECZONA WADIUM W WYMAGANEJ FORMIE LUB NIE ZAWIERA POTWIERDZENIA WNIESIENIA WADIUM BĘDZIE WYKLUCZONY. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach