Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 3.548.698,00 PLN NA SFINANSOWANIE TRZECH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
    REGON: 00052281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 3.548.698,00 PLN NA SFINANSOWANIE TRZECH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego refinansowego w kwocie 3.548.698,00 PLN, na sfinansowanie trzech zadań inwestycyjnych pn.: a) Rewitalizacja Starówki - kwota 2.000.000,00 PLN b) Kredyt na spłatę kredytów - kwota 1.000.000,00 PLN c) Kanalizacja sanitarna ulicy Blich - kwota 548.698,00 PLN 1.2. Wykonawca odrębnie rozliczy kwoty zadań inwestycyjnych określonych w pkt 1.1. 1.3. Wykonawca sporządza noty odsetkowe w terminach określonych w zamówieniu odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego wyszczególnionego w pkt 1.1. 1.4. Roczne spłaty kredytu nie mogą przekroczyć kwot ustalonych w prognozie długu publicznego miasta Gorlice z dnia 04.02.2010 r. (załącznik nr 7 do Uchwały Budżetowej Nr 425/XLVIII/2010 Rady Miasta Gorlice z dnia 4 lutego 2010 r.) - zał. nr 4 do SIWZ. 1.5. Termin postawienia kredytu do dyspozycji: od 15.12.2010 r. do 31.12.2010 r. 1.6. Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: 2011 r.: 748.698,00 zł (spłata kredytu w okresach kwartalnych - ostatni dzień każdego kwartału - w 3 równych ratach po 187.175,00 zł i 1 rata (ostatnia) 187.173,00 zł); 2012 r.:500.000,00 zł (spłata kredytu w okresach kwartalnych - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 125.000,00 zł); 2013 r.: 500.000,00 zł (spłata kredytu w okresach kwartalnych - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 125.000,00 zł); 2014 r.: 1.000.000,00 zł (spłata kredytu w okresach kwartalnych - ostatni dzień każdego kwartału - w 4 równych ratach po 250.000,00 zł); 2015 r.: 800.000,00 zł (spłata kredytu w okresach kwartalnych - ostatni dzień każdego kwartału - w 3 równych ratach po 220.945,00 zł i 1 rata (ostatnia) 137.165,00 zł); 1.7. Spłata odsetek Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu. Spłata odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych - odsetki naliczane na koniec każdego kwartału, od faktycznie wykorzystanych środków, płatne (na podstawie noty wystawionej przez bank odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego) do 15 dnia następnego kwartału, przy czym spłata odsetek nastąpi do 31.12.2015 r.. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. 1.8.Do celów obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć: - termin postawienia kredytu do dyspozycji - 15.12.2010 r. - 365 dni w każdym roku, - stawkę WIBOR 1M z dnia 30.09.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach