Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁOGOTERMINOWEGO

Gmina Korczew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 312 078 , fax. 256 312 089
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczew
    ul. Ks. Brzóski 20 a
    08-108 Korczew, woj. mazowieckie
    tel. 256 312 078, fax. 256 312 089
    REGON: 71158248600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.korczew.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁOGOTERMINOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 1 130 000,00 zł (słownie jeden milion sto trzydzieści tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Korczew w roku 2019. 2.Okres kredytowania - od dnia uruchomienia I transzy kredytu do dnia 31.12.2026 r. 3.Uruchomienie środków kredytu nastąpi na podstawie polecenia przelewu w postaci jednej transzy. Po złożeniu wniosku przez Zamawiającego. Ostateczny termin wykorzystania kredytu – 31.12.2019r. 4.Wykorzystanie kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji podpisanej przez Zamawiającego, bądź osoby upoważnione, za pośrednictwem rachunku bieżącego Gminy Korczew nr 88 9194 0007 0075 0471 2000 0020 5.Koszty kredytu stanowiło będzie oprocentowanie kredytu (odsetki bankowe) określone wg stałej. 6.Podstawą do określenia oprocentowania będzie stawka WIBOR 3M notowana w ostatnim dniu roboczym kwartału poprzedzającego kwartał, za który odsetki są naliczane, przy czym: oprocentowanie w pierwszym okresie kredytowania (obejmującym okres od dnia udzielenia kredytu do dnia 31.12.2019r) zostanie wyliczone na podstawie stawki WIBOR przedstawionej przez Wykonawcę w formularzu oferty (powiększonej/pomniejszonej o marżę banku). 7.Wykonawca określi w formularzu oferty oprocentowanie wg stopy WIBOR 3M z dnia 30.09.2019 r. plus/minus marża banku wyrażona w punktach procentowych w stosunku rocznym. 8.Karencja w spłacie rat kapitałowych i odsetek: Karencja w spłacie rat kapitałowych – do dnia 30.03.2020 r. Karencja w spłacie odsetek – do dnia 30.03.2020 r. 9.Spłata kapitału i odsetek następowała będzie według niżej wymienionych ustaleń: 1)Spłata kapitału – dokonana będzie w czterech ratach w okresie od 2020 do 2021 roku, oraz w dziewiętnastu ratach w okresie od 2022r do 2026r. Przedmiotowe raty będą płatne w terminie do ostatniego dnia roboczego na koniec każdego kwartału, wg. Poniższego harmonogramu. Wysokość rat: I rata w wysokości 15 000,00 zł: do dnia 31.03.2020 r. II rata w wysokości 15 000,00 zł: do dnia 30.06.2020 r. III rata w wysokości 10 000,00 zł: do dnia 31.03.2021 r. IV rata w wysokości 10 000,00 zł: do dnia 30.06.2021 r. V rata w wysokości 27 500,00 zł: do dnia 31.03.2022 r. VI rata w wysokości 27 500,00 zł: do dnia 30.06.2022 r. VII rata w wysokości 27 500,00 zł: do dnia 30.09.2022 r. VIII rata w wysokości 27 500,00 zł: do dnia 31.12.2022 r. XIX rata w wysokości 50 000,00 zł: do dnia 31.03.2023 r. X rata w wysokości 50 000,00 zł: do dnia 30.06.2023 r. XI rata w wysokości 50 000,00 zł: do dnia 30.09.2023 r XII rata w wysokości 50 000,00 zł: do dnia 31.12.2023 r. XIII rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 31.03.2024 r. XIV rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 30.06.2024 r. XV rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 30.09.2024 r. XVI rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 31.12.2024 r. XVII rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 31.03.2025 r. XVIII rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 30.06.2025 r. XIX rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 30.09.2025 r. XX rata w wysokości 62 500,00 zł: do dnia 31.12.2025 r. XXI rata w wysokości 67 500,00 zł: do dnia 31.03.2026 r. XXII rata w wysokości 67 500,00 zł: do dnia 30.06.2026 r. XXIII rata w wysokości 67 500,00 zł: do dnia 30.09.2026 r. XXIV rata w wysokości 67 500,00 zł: do dnia 31.12.2026 r. 2)Spłata odsetek – dokonywana będzie od kwoty wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych – na ostatni dzień roboczy każdego kwartału. 10.Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11.Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu, wekslu, deklaracji wekslowej. 12.Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art.777 § 1 punkt 5 k.p.c. 13.Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 14.Gmina nie posiada zaległych zobowiązań wobec banków, ZUS ani US. 15.Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 16.W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r o finansach publicznych. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1)wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 130 000,00 zł, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). W sytuacji takiej spłata faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu 2)wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania. Odsetki naliczane będą wówczas tylko za okres i od kwoty faktycznego zadłużenia. 18.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kontakt z Zamawiającym – przyjmowanie dyspozycji Zamawiającego odnośnie transz kredytu, wyliczanie należnych odsetek od kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu., jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający wymaga by Wykonawca przedłożył dokument (w szczególności: zezwolenie) uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terytorium RP w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187, z późn. zm), Dodatkowe objaśnienie: w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe od Wykonawcy wymaga się przedłożenia dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach