Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lipowiec Kościelny

Gmina Lipowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 06-545 Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6555028 lub 29 , fax. 23 6555028
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipowiec Kościelny
    Lipowiec Kościelny 213
    06-545 Lipowiec Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 23 6555028 lub 29, fax. 23 6555028
    REGON: 54829300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipowieckoscielny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lipowiec Kościelny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Lipowiec Kościelny, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w okresie od 01.01.2020r. do dnia 31.12.2020r. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w całym okresie realizacji zamówienia tj. 12 miesięcy, odbiór, transport i zagospodarowanie około 1 250,00 Mg następujących odpadów komunalnych: a)niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b)segregowanych odpadów komunalnych : papier i tektura, odpady opakowaniowe z papieru i tektury, szkło, odpady opakowaniowe ze szkła, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady opakowaniowe z metali, bioodpady, c)odbiór odpadów specyficznych, powstających w strumieniu odpadów komunalnych typu: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony (samochodowe), meble i inne odpady wielkogabarytowe, chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje, itd.) zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane leki, d)odbiór, transport i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK): papier i tektura, tworzywa sztuczne, metal, odpady tekstyliów i odzieży, szkło, opakowania wielomateriałowe, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niebezpieczne, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, stanowiące odpady komunalne, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek. e)dostarczenie bezpłatnie worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla nieruchomości zamieszkałych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać: a)aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lipowiec Kościelny prowadzonego przez Wójta Gminy Lipowiec Kościelny, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2010), b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach. c)wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanego dalej rejestrem BDO.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1)w formie oryginału załącznik nr 2 do SIWZ, w którym znajdują się oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia. 2)w formie oryginału załącznik nr 3 do SIWZ, w którym znajdują się oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który w załączniku nr 3 do SIWZ złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a PZP, składa wraz z ofertą w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wzór zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 2.Wykonawca wraz z ofertą składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)każdy z Wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 6.1.1) SIWZ, 2)Wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.2) i 6.2. SIWZ. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, ten składa oddzielnie każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach