Gmina Bukowno - Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 32-332 Bukowno, ul. Kolejowa 16
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6421533 , fax. 032 6421544
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowno - Urząd Miejski
ul. Kolejowa 16 16
32-332 Bukowno, woj. małopolskie
tel. 032 6421533, fax. 032 6421544
REGON: 27625748100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych pn.: - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Bukownie, - Przebudowa (modernizacja) ul. Szkolnej w Bukownie, - Budowa kompleksu sportowego - ORLIK 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 1.500.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych pn.: - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Bukownie, - Przebudowa (modernizacja) ul. Szkolnej w Bukownie, - Budowa kompleksu sportowego - ORLIK 2012 2.Okres kredytowania: 2009 - 2017r. 3.Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2009r . 4.Spłata kapitału w latach 2010-2017 zgodnie z Harmonogramem spłaty kredytu - Załącznik Nr 3 do SIWZ . 5.Spłata odsetek w miesięcznych okresach obrachunkowych , 6.Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma średniej stawki WIBOR 1M ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty odsetek i stałej marży banku. 7. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na podstawie pisemnej informacji. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający zastrzega możliwość zrefinansowania przez Bank wydatków poniesionych na realizację ww zadań inwestycyjnych przed uruchomieniem kredytu. 10. Kredyt udzielony będzie w 2009 roku w 3-ch transzach uruchamianych w następujacych wysokościach i terminach: - I-sza transza w wysokości 600.000 PLN w terminie do 12.11.2009 r. - II-ga transza w wysokości 600.000 PLN w terminie do 30.11.2009 r. - III-cia transza w wysokości 300.000 PLN w terminie do 20.12.2009 r. 11. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od ostatniej transzy kredytu. 12. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 13.Prowizja bankowa od udzielonego kredytu płatna każdorazowo od wysokości uruchamianej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności wynikające z ustawy Prawo bankowe z dn. 29.08.1997r. (Dz. U z 2002 nr 72 poz. 665 z późn. zm.) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia -Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć wraz z ofertą: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zezwolenie wydane zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo bankowe bądź inne dokumenty upoważniające Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, d) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=2999
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29