Urząd Gminy Wodzierady ogłasza przetarg
- Adres: 98-105 Wodzierady, 24
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 677 33 22 , fax. 043 677 33 15
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wodzierady
24
98-105 Wodzierady, woj. łódzkie
tel. 043 677 33 22, fax. 043 677 33 15
REGON: 00054919200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wodzierady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego dla Gminy Wodzierady w wysokości 466.000,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy dla Gminy Wodzierady o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 466.000,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych) 2. Cel: kredyt przeznaczony na sfinansowanie następujących zadań inwestycyjnych: - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów w Magnusach, - Przebudowa drogi gminnej Kwiatkowice - Wandzin, - Przebudowa drogi Ludowinka - Magdalenów. 3. Okres kredytowania od 31 lipca 2009 r. do 31 grudnia 2012 r. 4. Karencja spłaty kapitału kredytu do 31 grudnia 2009 r. Spłata kapitału w ratach miesięcznych począwszy od miesiąca stycznia 2010 roku: - 2010 rok - 12 rat po 12.945,00 zł, - 2011 rok - 12 rat po 12.945,00 zł, - 2012 rok - 11 rat po 12.945,00 zł, - 2012 rok - 1 rata - 12.925,00 zł. 5. Wypłata kredytu nastąpi nie później niż do 31 lipca 2009 r., w transzach według zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości kredytu. 6. Sposób realizacji zamówienia - przelew środków na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Wodzieradach nr 18 9269 0004 0010 5460 2000 0010. 7. Spłata odsetek następowała będzie miesięcznie od wykorzystanej kwoty kredytu. 8. Do ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 30.06.2009 roku plus stałą marżę banku, prowizję oraz inne składniki kosztów. 9. Możliwość przedterminowej spłaty części lub całości kredytu, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jego realizacją. 10. Zabezpieczenie: weksel in blanco - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Spełnią poniższe warunki: - są zarejestrowani jako bank, zgodnie z ustawą prawo bankowe, - w zakresie funduszy spełniają warunki ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe wraz ze zmianami i ustawy z dnia 07 grudnia 2000 o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu i bankach zrzeszających, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - w/w warunki zostaną spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, które potwierdzą ww. uprawnienia, możliwość świadczenia ww. usługi, a także dokumenty, o których mowa w punkcie VI niniejszej specyfikacji. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się - wykonawców, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, lub zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2, lub błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: (dokumenty stanowiące załączniki do oferty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodzierady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w walucie polskiej (PLN) w wysokości do 1.000.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 680 000,00 ZŁ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 576.271,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden złotych, 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie kredytu w walucie polskiej na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Wieruszów
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-20 - Usługa udzielenia pożyczki w wysokości 3.000.000,00 PLN dla SPZOZ w Wieluniu z przeznaczeniem na restrukturyzację zobowiązań
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.700.000,00PLN dla Gminy Witonia
Dodano: 2016-07-20 - Wybór banku do zaciągnięcia kredytu
Dodano: 2016-07-18 - Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych przez Powiat Poddębicki zobowiązań z tytułu kredytów oraz pokrycie deficytu
Dodano: 2016-07-04 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.298.298,14 zł
Dodano: 2016-06-30