Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni istniejących ciągów pieszych z dostosowaniem ich do potrzeb ruchu pieszego i rowerowego na terenie miasta Łodzi.

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384959, 6384911 , fax. 042 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 175 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni istniejących ciągów pieszych z dostosowaniem ich do potrzeb ruchu pieszego i rowerowego na terenie miasta Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie remontów nawierzchni istniejących ciągów pieszych z dostosowaniem ich do potrzeb ruchu pieszego i rowerowego na terenie miasta Łodzi. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym do oferty (Formularz nr 2) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 25 000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki Ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy: 1.2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (t.j. DZ. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. 1.2.2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Lp. Wykaz narzędzi i urządzeń Wymagana liczba jednostek 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 60 ton/h, zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania.* 1 szt. 2. Frezarka 1 szt. 3. Układarka masy bitumicznej 1 szt. 4. Samochód samowyładowczy z przykryciem do przewożenia mas bitumicznych 3 szt. 5. Walec wibracyjny stalowy 1 szt. 6. Samochód samowyładowczy o ładowności min. 10 Mg 2 szt. 7. Walec ogumiony 1 szt. 8. Skrapiarka do emulsji asfaltowych 1 szt. 9. Piła do cięcia nawierzchni bitumicznej 1 szt. 10. Koparka lub koparko - ładowarka 2 szt. *Jako formę przyszłego dysponowania wytwórnią Zamawiający dopuszcza pisemne zobowiązanie właściciela wytwórni mas bitumicznych do zapewnienia dostaw dla wykonania w/w zamówienia. 1.2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył w ramach dwóch zamówień (umów) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na frezowaniu i wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości, co najmniej 500.000,00 PLN (brutto) każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 1.2.1., 1.2.2. i 1.2.3. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1.1.: 2.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 2.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: 1) 2.1.3., 2.1.4. i 2.1.6. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) 2.1.5. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych, jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2.1.3. - 2.1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 2.1.2. - 2.1.7. musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 2.1.1. może złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 1.2.: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten wykonawca, który potwierdza spełnianie warunku. 2.2.1. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Formularzu Nr 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.2.2. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- zgodnie z Formularzem Nr 6. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w Formularzu Nr 6 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował lub pisemne zobowiązanie właściciela wytwórni mas bitumicznych do zapewnienia dostaw dla wykonania w/w zamówienia. 2.2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. - Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach