Gmina Wieprz ogłasza przetarg
- Adres: 34-122 Wieprz, 217
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8755100
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
217 217
34-122 Wieprz, woj. małopolskie
tel. 033 8755100 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego dla Gminy Wieprz w kwocie do 1.000.000PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Wieprz w kwocie do 1.000.000,00PLN na pokrycie deficytu budżetowego. CPV 66.11.00.00-4 - usługi bankowe Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 1.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Wieprz w wysokości do 1.000.000,00PLN na pokrycie deficytu budżetowego. 2.Okres kredytowania- 3 lata. 3.Spłata kapitału - w okresach kwartalnych począwszy od I kwartału 2010 roku. 4.Spłata odsetek - w okresach kwartalnych począwszy od IV kwartału 2009 roku. 5.Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: -zmienna stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR 3M oraz ze stałej marży banku (marża banku stała przez okres obowiązywania umowy); -odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia; 6.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. 7.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 8.Kredyt pobrany zostanie w formie jednej transzy w IV kwartale 2009 roku w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Prowizja banku będzie naliczona od faktycznej kwoty zaciągniętego kredytu. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wysokości kredytu jednak nie niższej niż 500.000,00PLN, w przypadku gdy prognozowana kwota długu okaże się niższa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wykonawca winien przedłożyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - wykonawca winien przedłożyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferenci winni przedłożyć oświadczenia - zgodne co do treści z treścią art. 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oryginał lub kopia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oświadczenia złożone na podstawie art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń.zm.)-załącznik 3,4; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w dokumenty winien załączyć do oferty każdy z Wykonawców. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2 000 000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Tarnowa
Dodano: 2016-04-14 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Kamionka Wielka i wskazanych Instytucji Kultury oraz udzielanie kredytu w rachunku bieżącym Gminy w latach 2016-2021
Dodano: 2016-03-16 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Borzęcin oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-15 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Borzęcin oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-29 - Udzielenie kredytu komercyjnego w kwocie 2.025.660 zł.
Dodano: 2016-02-23 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Książ Wielki na lata 2016 - 2019
Dodano: 2015-12-03 - Wybór banku, który udzieli kredytu inwestycyjnego na refinansowanie wydatków inwestycyjnych budżetu Gminy Michałowice na rok 2015
Dodano: 2015-12-03 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Jordanów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2016 - 2018, w trybie przetargu nieograniczonego.
Dodano: 2015-12-03 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Zielonki
Dodano: 2015-11-23