Przetargi.pl
Zakup wyposażenia dla modernizowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej

Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 35-37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza
    ul. Prądnicka 35-37 35-37
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia dla modernizowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lampa operacyjna, respirator, pompy infuzyjne strzykawkowe, inhalator ultradźwiękowy, dozowniki do tlenu, materace p/odleży nowe, wózek transportowo-kąpielowy, wózek do transportu chorych w pozycji leżącej, wózek opatrunkowy, stolik zabiegowy, taborety, kozetka lekarska, stelaż na baseny i kaczki, krzesło z podłokietnikami, wieszak ścienny teleskopowy kroplówkowy, wieszak ubraniowy ścienny, lustra, ławko krzesła, wersalki, fotele, szafy, regały, biurka, stół, krzesła, kosze, fotele biurowe, żaluzje okienne, meble na wymiar -wg Załącznika Nr 1 i Nr 1A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331670008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzi to np. referencjami. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były wykonane nienależycie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5. Oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. 2). 4. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz dokumenty o których mowa w załączniku Nr 1 i Nr 1A

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach